ben der klaar mee!!

Zo,zoals de titel al zegt..ik ben helemaal klaar met het zwanger zijn!!
ik kan bijna niks meer waardoor ik harde buiken krijg,rusten kan alleen als papa thuis is of de kleine meid slaapt ( 15 maanden) ze is vandaag lekker naar het kdv..dus kan lekker me ding doen.
al met al vind ik de 2e zwangerschap veel zwaarder,
vanmiddag op controle bij gyn en zal is even gaan beginnen over de datum van het inleiden ( dat wordt ik sowieso) want met de gedacht dat ik nog 7 wk moet...

Houden jullie het nog vol?

Hey, ik ben off. een mei mama maar we eind mei. Ik ben nu 36,2 wk zwanger en ben het ook echt zat nu. Ik kan al maanden niet veel meer doen zoals ik gewend ben en nu de laatste twee weken ook tientallen harde buiken op een dag. Indalingsweeen bleken het te zijn, maar hoe dan ook gewoon erg vervelend. Mijn schoonzusje is nu bevallen en nu wil ik het ook hoor, wil haar zien en in mn armen houden en vooral weer gewoon liggen hoe ik wil ;)....maar helaas moet ik toch echt wachten tot ze eens zin heeft om te komen. Ik hoop voor je dat je snel de datum weet. Spannend!

Moet eerlijk zeggen dat het hier net de omgekeerde wereld is... Heb vanaf de 6e week me heel erg kl*te gevoeld door allerlei lichamelijke ongemakken door de zwangerschap. Tot ziekenhuisopname aan toe. Op bepaalde vlakken word het moeilijker (bukken/tillen draaien in bed bijv. ) maar verder zijn mn pijnen een stuk minder en ook de constante harde buiken zijn over. Zo nu en dan nog 1tje. Afgelopen maandag me voor het laatst zo rot gevoeld en moet zeggen dat ik behoorlijk geniet van de zwangerschap deze week en das dan ook voor het eerst. Ben nu 32,5 week
Dus als het zo door gaat mag het van mij rustig nog een paar week blijven zitten.
Als het weer zo word als vorige week en de weken ervoor dan heb ik ook liever dat het snel komt, maargoed zoals bij iedere zwangeschap zullen we het toch echt tot (bijna) het einde moeten uitdragen. En komt het kindje pas als het daar zelf klaar voor is.
Ik hoop voor jou dat de verloskundige je wat tegemoed wil komen en dat het voor jou niet zo lang meer zal duren.

Het is hier echt heel verschillend, nu ben ik nog een beetje ziek en heb ik veel last van allerlei dingen. Net voor ik ziek werd had ik een tijdje dat ik juist veel energie had en weinig last van mn buik enzo.
Zolang ik me goed voel, vind ik het heerlijk zo'n baby in mn buik. Het zal wel gek zijn als ie er straks uit is!
Maar sommige momenten hoop ik ook dat ik niet tot 40 wk hoef te wachten!

Iig fijn voor je dat je niet zo lang meer hoeft dan! Het lijkt me idd een stuk zwaarder als je al een kleine hebt waar je voor moet zorgen. Voor mij is het de eerste en ik kan in principe rusten wanneer ik wil. Dat is een stuk makkelijker dus!

hier hang het ook van af hoe ik me die dag voel... slecht geslapen leid tot het niet kunnen wachten... maar na wat rust kan ik alles weer hebben...

zelf word in met een beetje pech met 37 weken ingeleid en heb daar geen zin in... hoop dat de klein wat meer ruimte krijg om zich natuurlijk te melden... maar dat krijg ik over 1,5 week te horen....
moet wel zegen dat ik me heel goed kan voor stellen als het allemaal erg zwaar is en niet zo lekker loopt dat een inleiding heerlijk zou kunnen zijn... maar hier voel ik me opzicht wel goed... nou ja zo lang ik medicijne heb waar door ik geen jeuk heb en de gevaar voor de klein veel kleiner is...

ach we zien het allemaal wel... weet wel dat ik straaks de beweging van binnen ga missen!!!

poeh ik herken het!! hier ook een zoon van bijna 2 rondlopen maar dit is echt veel heftiger als de eerste zwangerschap! heb niet zo heel veel klachten, maar toch bij tijden last van mn rug en behoorlijk het zuur! vanmiddag een drankje ervoor opgehaald, dus hopelijk werkt dat. net weer gewerkt en dan voel je toch echt je rug! (werk in de gehandicaptenzorg)
nou hier nog 8 of max. 10 weekjes en dan hebben we onze beeb in handen als het goed is!! zoveel zin in!
sterkte, hou nog ff vol!!! tis de moeite waard... maar dat besef je pas weer goed als de baby er is!! :)

Terug
Bovenaan