Ben deze twee weken voor de bevalling alleen thuis...

A

Anoniem

Guest
Mijn man zit in de binnenvaart en is deze twee weken nog even weg. Echt spannend, maar ben er best rustig onder. Hij heeft voor die vorige week weg ging de grote klussen qua huishouding gedaan, zodat ik het alleen nog maar hoef bij te houden. Ik ben ook donderdag 25okt  nog jarig en woensdag 24 okt  is onze 1e trouwdag. Maar het belangrijkste is dat hij er is op 4 november. Dan ben ik uitgeteld en volgens mij zit de kleine nog wel lekker. Dames ook succes allemaal

Hoihoi,

wel vervelend om zo vlak voor het end alleen te zijn...
Mijn vriend werkt vaak laat en heel onregelmatig en wanneer hij er niet is zit ik dus alleen met mn zoontje. Het wegbrengen naar het kdv (op de fiets, heb geen auto) en de zware tassen vol met baadschappen slepen breken me dan best wel eens op, dus kan me voorstellen hoe het is als je kerel er ff helemaal niet is...
Neem aan dat ie wel snel naar je toekan als het allemaal wat eerder begint???

Sterkte ermee...

Liefs Nika

ja ik zit altijd alleen
wij hebben een eigen snackbar/lunchroom in putten en mijnman werkt van half 11 tot savonds half 12 eer hij thuis is is het half 1 dus ik doe hier ook alles alleen,, vooral de weekenden is het saai omdat hij dan nog later open is dus nog minder thuis is ,, hij is wel sinds kort op maandag thuis dan geeft hij het uit handen maar vaak moeten er dan dingen worden gedaan zoals langs de boekhouder enzo die dag vliegt voorbij gewoon niet normaal,, ik moet zeggen ik ben 13 jaar getrouwd met hem en hij heeft altijd in de horeca gewerkt ik weet niet beter vind het ook wel goed zo alleen zoals nu dan kan ik niet veel meer en was het wel handig als hij wat vaker thuis zou zijn,,daarin tegen heb ik al 3 grote meiden die me wel helpen !!

veeel liefs cora

Spannend! Maar waarschijnlijk wacht je baby tot hij weer terug is, dat voelen ze!

Francien

Nou ik vind je maar dapper hoor, net als alle andere ladies die het (tijdelijk) zonder man moeten stellen!

Die van mij sjouwt zich helemaal de **** voor mij want ik verga van de pijn in mijn bekken.
Heb je wel anderen om je heen die zo nu en dan eventjes om jou bekommeren?

En je zegt het heel stoer: dat hij er niet is met je verjaardag en jullie 1e trouwdag. Maar ook dat lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo leuk.... Misschien ben je er inmiddels aan gewend geraakt?!

Liefs G.

Terug
Bovenaan