ben doorverwezen

A

Anoniem

Guest
hallo

na 15 rondes zelf proberen zijn we toch naar de HA gestapt. hij heeft ons nu door verwezen naar de gyn.   ben hier wel blij mee maar vind het ook dood eng. wat staat ons allemaal te wachten?? wat gaat er gebeuren bij een 1e afspraak?? of ga je dan alleen maar praten. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben???
kan helaas pas morgenvroeg een afspraak voor maken.

liefs wilma

Hoi Wilma,

de eerste keer dat ik naar de gyn ging, zijn er allerlei vragen gesteld, over onze gezondheid e.d. Er is ook bloed geprikt om te zien of ik een eisprong had gehad.
Ik had mn temperatuurlijsten ook meegenomen, die zagen er goed uit.

Toen is er gelijk een afspraak gemaakt voor een kijkoperatie. Omdat ik al een keizersnee heb gehad, was er een vergrote kans op verklevingen.

Ook kreeg ik een potje mee, om het zaad van mijn man te laten onderzoeken.

Alles was goed!
Net weer bij de gyn geweest, hij wil ons pas over een half jaar terug zien.

Suc6 ermee!

Liefs Janu

Hoi Wilma,
Ik heb er geen ervaring mee, maar wilde je wel even veel succes wensen.

gr Ilona

Hoi Wilma,

ik ben zelf een jaartje geleden naar de gyn. gegaan omdat ik 5 jaar geleden een mk heb gehd en wou weten of alles eigenlijk van binnen wel goed zat.
Bij mij heeft ze nadat ze een hele vragenlijst over mijn gezondheid had doorgenomen dus een inwendig onderzoek gedaan. Maar ik kwam niet omdat we het al een tijd aan het proberen waren en het niet lukte. We zijn na dit bezoek pas serieus begonnen met aan kinderen te denken en pas weer later met serieus klussen.
Ik kan je dus geen echt goed antwoord geven op je vraag. Maar zo'n inwendig onderzoek zal toch wel gebeuren denk ik.

Succes in ieder geval en laat mar horen hoe het was.

kan 15 sept terecht in martini zh in Groningen. we krijgen een vragen lijst thuis gestuurd en ik krijg meteen een inwendig onderoek. maar wat moet ik me daar bij voorstellen??

Terug
Bovenaan