Ben dr weer!!!

Hey meiden,

Ik ben er weer we waren 2 weken heerlijk op vakantie naar Frankrijk we hebben echt genoten mooi weer lekker zwemmen in het zwembad naar de dierentuin geweest van alles en nog wat.

Ik voel me goed wel nog veel last van hoofdpijn mijn buik begint ook aardig te groeien.
Voor de vakantie een echo gehad van een uur!! was erg mooi ik was proefpersoon bij mijn verloskundige die is bezig met een cursus om zelf echo's te geven.
We zijn erg benieuwd naar het geslacht kan haast niet wachten 14 okt hebben we de 20 weken echo hoop het dan te horen.

Ben al een beetje namen aan het zoeken moeilijk weer zeg!! haha heb nog geen idee hoor.

Nou meiden ik spreek jullie weer!

doei doei liefs Zonnetje

Hi Zonnetje, heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten! Hopelijk is die hoofdpijn van tijdelijke aard.. Wat aardig dat je proefpersoon wilde zijn voor die verloskundige ;-).. Mooi om die kleine te zien hè!
Ik ben ook reuze benieuwd naar die 20 wk echo.. ik krijg m pas de 21e, omdat ik de week ervoor op vakantie ben. Ff geduld dus nog... Ik hoop ook dat het geslacht goed te zien is, is echt handiger voor het bedenken van een naam..

x Taraneh

Terug
Bovenaan