Ben echt een blije mama.

Ja moest t gewoon ff kwijt.
Ben echt blij met mn meissie.
Soms heb ik t wel eens moeilijk,dan willen sommige dingen ni zo gaan hoe ik t graag hebbe wil,en heb t dr dan wel moeilijk mee,maar dan kijk ik naar mn meissie en ze kijkt me al lachend aan en dan begin ik al te smelten en ben t dan gewoon weer vergeten,De kleine maakt me sterk.
Ze is mn allesje.Ze begint al goed met lachen en gekke geluiden te maken.
De tijd ook zzzzooooo snel,ze is al weer twee maandjes oud.....
Over een tijdje weer werken....
Word wel ff weer wennen maarja hoort dr bij...
Groetjes

Ben je ook voor het eerst mama?

Ik vind het ook zo geweldig en ben ook heel blij. Hij is van mij en ben zo blij dat hij zo mooi is en gezond. Gewoon genieten!

veel liefs

Ik vind het ook enorm leuk! Als hij lacht maakt hij alle 'ellende' in 1 klap weer goed (slapeloze nachten)... De tijd gaat inderdaad erg snel, als ik nu foto's van 7 weken geleden zie... dan is hij alweer zo gegroeid! Ik blijf nog wat langer thuis en dat vind ik erg fijn. Hoewel ik er ook erg van kan genieten als ik weer even wat voor mezelf kan doen (op de fiets naar de stad, even naar de kapper, uurtje zwemmen, etc.). Ik ben, merk ik, een vrij nuchtere mama. Ik geniet enorm van hem en geef eerlijk waar mijn leven voor hem als het nodig is, maar ik ben niet het type dat de hele dag met hem op de arm loopt. Ik vind het ook heerlijk als hij 2-3 uur slaapt tussen de voedingen door. Niet alleen omdat dat heel gezond voor hem is, maar ook omdat ik dan even lekker de handen vrij heb!

Ik herken me helemaal in het verhaal van Blossom.
Ik geniet super van mijn kleine meisje. En als ze een off-day heeft (lees: veel huilen) en ze lacht, dan maakt ze alles weer goed.
Ik heb na mijn verlof nog een zooi vakantiedagen opgenomen, dus ben ook lang thuis. In janruari begin ik weer met werken. En ik vind het heerlijk.
Maar ik geniet ook van de momenten voor mezelf. Mijn man is door de weeks wel een een dag thuis en dan ga ik lekker allen de stad in, heeerlijk!
En ik ben ook blij dat Julia zich goed vermaakt in de box, dan kan ik ondertussen even een was ophangen ofoz.

Ik ben echt ook meeeeeeeega blij met mijn mannetje. Hij heeft niet vaak huilmomenten. Dus we mogen ons gelukkig prijzen. Sinds twee weken slaapt hij ook echt door. Van 10 tot half 7 meestal.

Heeeeeeerlijk

En als hij dan wakker word en ik ga hem pakken, ligt ie met zijn beentjes in de lucht te lachen naar me

SMELT

Terug
Bovenaan