Ben echt extreem moe!!

Ik ben echt zo moe, dat ik vandaag eigenlijk meer op bed gelegen heb dan dat ik op was...
Dit is sinds de laatste week zo..
Ik ben totaal mezelf niet tijdens deze zwangerschap, bij de vorige 3 zwangerschappen heb ik hier totaal geen last van gehad..
Is er iemand die dit ook zo eerder heeft mee gemaakt??

Hiiii, Ik ben alleen midden op de dag ineens heeeel moe. Gek is dat, want als ik 's-avonds lekker met mijn zoon om 19:30 uur mee naar bed ga, omdat ik denk heel moe te zijn, zit ik weer om 21:30 beneden aan een bakkie thee, omdat ik ineens weer heeeeel veel energie heb. Ik snap er ook helemaal niets van joh. Bij mijn 1e zwangerschap(5 jaar geleden) heb ik volgens mij hetzelfde gehad. Ik heb nu wel om het minste geringste heel erg hartkloppingen en snel buiten adem. Misselijk valt bij mij wel mee. Dat zijn vlagen, maar echt spugen heb ik nog niet gedaan, gelukkig, maar dat kan natuurlijk nog komen. Grappig om te zien hoe iedereen zijn kwaaltjes ervaart.

Ik heb precies hetzelfde als jij 'mama van myron'!
Ik ben 's middags ook kapot en 's avonds kan ik wel door tot een uur of half 12.
Nu heb ik 's middags lekker 2 uur geslapen. Heerlijk...
'S morgens ben ik wel bij vlagen misselijk. Vooral na m'n ontbijt. Ik laat de helft ook staan.
Ik heb een super makkelijke zwangerschap gehad bij m'n vorige. Daar was ik alleen 1 week in het begin hartstikke misselijk en overgeven en de rest van de zwangerschap heb ik nergens meer last van gehad.

Hallo allemaal!

Ik ben ook ontzettend moe, ik probeer echt tussen 1 en 3 even te slapen. Bij m'n eerste zwangerschap had ik er niet zoveel last van. Sinds vandaag ben ik helaas misselijk, niet dat ik hoef te spugen maar niet meer zoveel honger.
's Morgens eet ik een beschuitje en een kopje thee, rond half 10 een stukje fruit en dan gaat het wel redelijk.
Slapen jullie 's nachts ook zo slecht? Ik slaap rond 11 uur en dan ben ik om 4 uur weer klaarwakker!!
Zucht hahaha

ik heb er nog geen last van gehad, wel veel gapen maar niet zo vermoeid als mijn vorige zwangerschap.
Bij de eerste werd ik pas moe na de 13 weken.... dus hoop nu eigenlijk wel weer gewoon binnen de 12 weken ;-)

Terug
Bovenaan