ben echt heel blij

A

Anoniem

Guest
Hallo.

Ik moet even kwijt hoe blij ik ben!
We zijn met 5 maanden begonnen met een halve liga maar al snel werd duidelijk dat Teun zijn kokhalsreflex heel sterk was.
Dat hebben we dus ook gemerkt met de boterham.
Nadat ik hier de tip kreeg om brood in melk te soppen ging het ietsje beter maar bijna elke keer begon hij zo te kokhalzen dat er alles weer uitkwam.
Op het cb zeiden ze ook dat ik stug moest volhouden.
s`morgens en s`middags als ik vrij was dus stug oefenen.
Grote handdoek bij de hand etc.
Nu eet hij gisteren een hele boterham (zonder korst) ineens op zonder maar 1 keer te kokhalzen!!! Ik dacht nog even,niet te vroeg juichen maar vanmorgen eet hij er weer zo eentje op en doet net of hij nooit anders heeft gedaan.
Nou,ineens is dus alles opgelost!!
Ik kan niet wachten tot papa het kan zien,wij hebben zo vaak achtelijk staan doen met knuffels en speeltjes om Teun afteleiden dat het maar goed is dat niemand ons heeft gezien

Goetjes Mikkie

Wat goed zeg! Kan me voorstellen dat je blij (en trots!) bent!
Zo zie je maar weer, de aanhouder wint!!!

X 4dec

(en euhhh, hier nog steeds maar een kwart boterham ofzo....terwijl ze geen last heeft van kokhalzen! Ze vertikt het gewoon! )

hoi,

gek he, ineens hebben ze het door. Ik werd er ook wanhopig van. Een handdoek om Jasmijn heen gevouwen tot onder haar kin. Want als er een hapje verkeerd ging dan was het geen kokhalsen maar overgeven.
En ineens had ze het door en nu stopt ze zelfs grote korsten brood in haar mond. Al puilen haar ogen dan soms wel uit hoor!

groeten Elke

Oh, wat goed zeg!
Hier ook sinds een week ong een hele boterham, zonder korstjes dan.
Dus dacht ik gisteren een potje met stukjes te proberen... toen werd het wel weer kokhalzen, dus maar gauw een ander potje gepakt!
Sil

wat goed joh!! fijn dat het nu goed gaat!

groetjes susanne

Gefeliciteerd Mikkie!
Knap dat jullie het zo volgehouden hebben.

groetjes Ida

Terug
Bovenaan