Ben echt helemaal op !

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, we zijn afgelopen zondag naar de camping gegaan in Castricum met onze kleine Bram. We hebben daar een caravan staan. Maar wat is het deze keer tegengevallen zeg ! Eigenlijk alleen 's nachts dus. Je ligt samen met Bram in 1 ruimte en je hoort dus ALLES ! Ik gebruik thuis allang geen babyfoon meer, dus was dit absoluut niet meer gewend. Ik heb vanaf zondag hele nachten wakker gelegen, omdat ik ALLES hoorde. Ook was Bram helemaal niet in zijn hum en schreeuwde af en toe 's nachts de hele boel bij elkaar ! Dit zijn we dus helemaal niet gewend, omdat hij altijd zo lief en goedlachs is en bijna nooit huilt. En nu gewoon tot krijsen aan toe !
M.a.w. we zijn dus vandaag weer naar huis gegaan, want ik moet hoognodig slapen !!
Hij ligt nu ook al een hele tijd in zijn bedje lekker te slapen en volgens mij is hij ook weer blij dat ie thuis is ... of ... hij zit midden in een sprong ... volgende week ... de 23e wordt ie 7 maanden ...
Zo, ik moest het ff kwijt ... we gaan ons nu de komende anderhalve week thuis vermaken met z'n 3-tjes
Groetjes, Sas

ach jee, jammer van jullie vakantie. bij ons verliep het ook niet helemaal vlekkeloos, maar ben toch blij dat we het geprobeerd hebben. Wij heben ook nog een weekj ethuis gezeten, en dat wst echt heerlijk ontspannen! Ik hoop dat jullie nu ook een lekker rustig weekje krijgen.

oh, wat jammer!!
ik hoop dat jullie de komende anderhalve week nog lekker rustig kunnen genieten van jullie vakantie!!
veel plezier!! en rust maar lekker uit!

liefs marijke

Wat jammer. Hopenlijk kunnen jullie nu toch ff uitrusten/genieten van de rest van de vakantie (thuis).
Groetjes,
Marie-José

zaterdagavond was ie al voor het eerst zwaar overspannen en ik kreeg 'm gewoon niet stil. Zo is ie helemaal niet ! Ik heb mijn man zelfs gebeld hoe laat ie thuis was, omdat ik me echt geen raad meer wist ... gloeps ... woensdags en vrijdags brengen we hem toch naar het kdv ... dan kunnen we nog ff gaan kijken voor een nieuw bed en een nieuw dakkapel enzo ... toch ff wat makkelijker en je kan wat langer wegblijven .. zeker gezien hoe veel Bram nog slaapt ...

Terug
Bovenaan