ben echt in de war.....

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Ik heb weer wat hoor.Ik heb de laatste keer de pil doorgeslikt en zou het nu aankomende woensdag weer moeten worden.Maar ik ben de afgelopen weken toch zo beroerd.Heel erg veel misselijk,heel de dag door maar het ergst sochtends en savonds.Savonds ook heel veel last van maagzuur.
Ben zo moe en heb wel honger maarja word er misselijk van.Ben ineens 3 kilo afgevallen,wat wel weer mooi is meegenomen hahaha.

Heb een keertje lichte diarree gehad en na een paar dagen gemeenschap met mijn man gehad.
Zou ik nu werkelijk door de pil heen zwanger kunnen raken?Bij mijn dochter nu   8,5 maanden hebben we er bijna 2 jaar over gedaan.
Ik zou het wel echt erg moeilijk vinden om nu al weer zwanger te zijn.Natuurlijk is het welkom,maar ik wil nog zo volop van mijn dochtertje genieten.

Ik weet dat ik p de zaken vooruit loop,maar je gaat toch zitten denken.Bij mijn zwangerschap heb ik vanaf 5 maanden in het ziekenhuis gelegen wegens weeen en ontsluiting.
Ik be z bang dat het weer gebeurt,wat de gyn ook een beetje bang voor is.En dat ik mijn dochtertje aan iemand anders ook moet overlaten.Aangezien mijn man tch ook moet werken.

oke,nu moet ik weer een beetje nuchter gaan denken.
wou gewoon even mn verhaal kwijt,zit er echt heel erg mee.
Begrijp me niet verkeerd,als het zo is is het welkom hoor!

liefs kimberley..

Hoi Kimberly, ik kan me je verwarring wel voorstellen hoor! Wanneer zou je een zwangerschapstest kunnen doen?

Hou ons maar op de hoogte!!!

Hoi meid,

Tja, spannende tijden voor jou.
Weet je al meer? Heb je een testje gedaan voor de zekerheid?

Laat even weten hoe het nu is!

Liefs, Juffy

hoi hoi,

Nou moest woensdag ongesteld worden.En heb vanaf gister beetje bloedverlies.Maar dan ook echt een inimini beetje..
Normaal heb ik de eerste 2 dagen altijd heel veel verlies en buikpijn maar nu niet.
Maar denk misschien ook omdat ik zo in spanning zit.
Dus ik laat het daar maar even bij denk ik.

We hebben ook een hele drukke tijd achter de rug.Met pasen een lekkage gehad door het hele huis.Dacht dat ik gek werd.Dus alles moest nieuw,alle vloeren de muren opnieuw verven.we waren een beetje aan het verhuizen in eigen huis..en we zitten er net 3 jaar....
En dan precies ook nevin nog ziek..arm kind..elke keer weer geboor en gehamer en vreemde mensen in huis..

maarr goed das achter de rug en merk dat ik lichamelijk ook wat opknap.zat er echt ff doorheen..

maar nu ga ik weer volop genieten van mijn meisje!

Dus ik hou het voorlopig daarop hahaha..

bedankt voor jullie interesse!

liefs kimberley mama van nevin.

Terug
Bovenaan