A
Anoniem
Guest
hoi meiden,
Goh heb echt iets stoms gedaan!!! Had een tijdje geleden geschreven dat een vriendin van mijn mij min of meer niet gesteund heeft na mijn mk, terwijl ze dit ook zelf had meegemaakt!!!
Heb haar aan de telefoon gehad, en ze begon gelijk weer over haar zelf en haar problemen en toen werd ik al een beetje boos!!! Toen zei ik dat ik wel genoegen aan mijn eigen had, en dat snapte ze niet!!!
Toen zei ik dat ik het haar wel een ander keertje zou uitleggen en dus niet graag over de telefoon dit deed, maar ze bleef maar door zagen met hoezo en waarom?? Dus werd ik echt boos en heb ik alles eruit gegooid over de telefoon echt niet iets wat ik zou doen en ben er ook niet trots op!!
Heb gezegt dat het nu een keertje over mij ging en dat ik erg terleurgesteld was dat ze niet had gevraagt naar mijn verhaal en hoe ik me voelde!!! En dat ik wel zou bellen als ik er aan toe was!!! Dat vond ze niet leuk en snapte ook niet echt wat ze had fout gedaan had!!
Na een dag heb ik een brief geschreven om en nog toe te lichten, kan dat ook beter beschrijven hoe ik me voel, ben er zo ziek van en weet ook niet of het goed komt, maar nu weet ze in ieder geval hoe ik er over denk!! Wil eigenlijk volgende week bellen voor een afspraak, wat denken jullie goed idee???
Baal er toch ook wel van, vindt dat ik zelf hier geen schuld aan heb!!! Alleen dat ik het over de telefoon heb gedaan daar voel ik me wel schuldig over!!! Kunnen jullie me helpen pleaseee????
Liefs Sandy