ben echt stom geweest geloof ik?????

A

Anoniem

Guest

hoi meiden,

Goh heb echt iets stoms gedaan!!! Had een tijdje geleden geschreven dat een vriendin van mijn mij min of meer niet gesteund heeft na mijn mk, terwijl ze dit ook zelf had meegemaakt!!!
Heb haar aan de telefoon gehad, en ze begon gelijk weer over haar zelf en haar problemen en toen werd ik al een beetje boos!!! Toen zei ik dat ik wel genoegen aan mijn eigen had, en dat snapte ze niet!!!
Toen zei ik dat ik het haar wel een ander keertje zou uitleggen en dus niet graag over de telefoon dit deed, maar ze bleef maar door zagen met hoezo en waarom?? Dus werd ik echt boos en heb ik alles eruit   gegooid over de telefoon echt niet iets wat ik zou doen en ben er ook niet trots op!!
Heb gezegt dat het nu een keertje over mij ging en dat ik erg terleurgesteld was dat ze niet had gevraagt naar mijn verhaal en hoe ik me voelde!!! En dat ik wel zou bellen als ik er aan toe was!!! Dat vond ze niet leuk en snapte ook niet echt wat ze had fout gedaan had!!
Na een dag heb ik een brief geschreven om en nog toe te lichten, kan dat ook beter beschrijven hoe ik me voel, ben er zo ziek van en weet ook niet of het goed komt, maar nu weet ze in ieder geval hoe ik er over denk!! Wil eigenlijk volgende week bellen voor een afspraak, wat denken jullie goed idee???
Baal er toch ook wel van, vindt dat ik zelf hier geen schuld aan heb!!! Alleen dat ik het over de telefoon heb gedaan daar voel ik me wel schuldig over!!! Kunnen jullie me helpen   pleaseee????

Liefs Sandy

nou het is wel goed dat je het haar hebt verteld maar het was idd beter geweest als je dat anders had gedaan haha
als het echte en goede vriendin is dan snapt ze het wel
ik zou haar gewoon bellen dan zie je wel hoe ze reageert
zolang ze maar weet dat je het wel echt weer goed wilt maken natuurlijk

Wil het best wel goed maken, alleen heb ik het nog steeds wel druk met verweken van dit alles snap je en dan kan ik dit er ook niet bij hebben, maar aan de andere kant weet ik wel waar ik aan toe ben hé??? Weet het gewoon soms niet meerheb het er erg moeilijk mee, sorry voor het zeuren!!!

he duits meisje,

Ik snap wel waarom je zo reageerd, en ik denk dat jou vriendin dat ook wel door heeft. als ik jou was zal ik het een dagje laten rusten en haar weer opbellen, en gewoon gaan praten daarover....

liefs chahida

Hoi.
Ben maar blij dat je het eruit hebt kunnen gooien.
Zij heeft het er zelf uitgetrokken toen je zei dat je het liever niet over de telefoon wou zeggen.Je hebt het toegelicht in een brief,dat is slim zo kun je rustig en suptiel iets overbrengen.Ik zou denk ik wel snel een afspraak maken om te praten want tot die tijd blijft het toch knagen,,je kunt het ook maar gehad hebben!!
Het kan niet erger worden als het nu is.
Ik wens je heel veel succes en gewoon zeggen wat je voelt!!
Sterkte en maak je niet te druk!!
Liefs Mikkie

He Meis,
Ik sluit me helemaal aan bij Mikkie.
Maak een afspraak, want in een brief en over de telefoon komen dingen vaak toch anders over. En je zeurt helemaal niet!!!!!
Zij kan nu ook dingen rustig overdenken net als jij en als het echt een goede vriendin is komen jullie er wel uit hoor! Jullie hebben beiden veel aan je hoofd nu en zijn allebei nog aan het verwerken.
Veel succes en schrijf het hier maar lekker op hoor.
Greetz

Hoi Sandy

Wees blij dat het eruit is joh. Het zat je dwars en je hebt ook zelf gezegd dat je het niet over de telefoon wilde doen maar zij wilde het horen. Dat je nu ook nog een brief hebt geschreven is toch ook alleen maar goed..
Goede vriendinnen kunnen dat echt wel van elkaar hebben hoor!
En als je volgende week belt heb je echt ook alles van jou kant gedaan om het uitgesproken te krijgen.
Ik vind het goed van je!!
 voor jou. En het komt heus weer goed.

Liefs Linnepinnie

Hallo meiden,

Bedankt weer voor jullie reacties!!! Heb er weer een nachtje over geslapen en ben weer fris om na te denken!! Jullie hebben gelijk slechter dan dit kan ik het niet meer maken, zie er wel enorm tegen op maar ga denk ik van de week ff een afspraak maken met der!!! Voel me dan een stuk beter hoop ik????
Ja je kunt het maar gehad hebben!!!

Bedankt nog voor jullie lieve adviezen, das zo fijn hé!!!

Nou meiden tot snel maar weer eens!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan