ben een beetje bang dat ik weer zwanger ben...... wie heeft dat ook?

hi allemaal

ik gaf borstvoeding en kolfde regelmatig, maar omdat ik erg veel had en wel weer eens zin had in seks ben ik na overleg met verloskundige en huisarts weer aan de pil gegaan. De driefasenpil, redelijk sterk dus. Op onze vakantie ben ik begonnen en de borstvoeding liep terug en bleef teruglopen. en ja hoor op vakantie hadden we ook weer seks. de huisarts had al gezegd dat de eerste strip niet helemaal veilig is, maar ja condooms hadden we niet bij ons en we hadden zin. En daarna nog een keer....... maar goed ik gaf nog borstvoeding dus dat risico nam ik.

maar ja nu zit ik dus in mijn stopweek sinds zaterdag en ben nog niet ongesteld. Sinds de bevalling ben ik ook nog niet ongesteld geweest.

Nu ben ik een beetje bang dat nynke nu al een broertje of een zusje krijgt en dit was niet echt ons plan. Heeft iemand van jullie dit ook? Wanneer word je weer ongesteld?
help me...
annemarie

Hoi Annemarie,

Nou, ik heb het al eerder geschreven, maar ik ben na 12 weken ook nog steeds niet ongi. En nu ik met (vermoedelijk) een griepje rondloop en misselijk ben, krijg ik allemaal zwangerschapsflashbacks. Ik heb al 2 testen gedaan (negatief), maar ga er van de week nog maar één doen want ik ben als de dood dat ik stiekem toch zwanger ben en daar dan over 2 maanden pas achter kom omdat ik toch te vroeg getest heb  of zo... Ik hoor dat het niet heel ongebruikelijk is als het wat langer duurt, zeker als je (even) bv hebt gegeven. Maar ja, dat kunnen ze nou wel zeggen maar je zult maar net die ene zijn he?
Tipje: ik wilde niet met een baby naar de drogist voor een test, dus heb er één bij Wehkamp besteld. Lekker makkelijk.

Sterkte! Laat je het even weten?

Eveline

hi

vervelend he, je krijgt allemaal van die gevoelens en gedachten. goede tip trouwens want inderdaad hoe kom je nou weer aan een zwangerschapstest en ik kom echt altijd iemand tegen bij het kruidvat of de etos hier in het dorp

ik hou jullie op de hoogte
annemarie

hoi
ik werd afgelopen week na 10 weken weer ongesteld.wel met pil,netjes in de stopweek.wij hebben ook niet bepaald superveilig gevreeen en eerlijk gezegt had ik t niet heel erg gevonden als ik zwanger was geworden,maar t is niet gebeurt.nu gaan we tot juli ff veilig doen en dan mag t weer
geef je nog steeds bv?dan word je vaak toch niet ongi?
groetjes kari

Ik ben sinds een paar dagen na bijna 12 wkn ongesteld geworden, begon me toch ook al een beetje af te vragen..

Wie weet, komt het vandaag of morgen.

Eveline, trouwens erg handig van je, ik moet er ook niet aan denken om met een baby een test te kopen. Ze zien me aan komen!

Groetjes Ilona

nou ik kan weer rustig slapen, net naar het toilet geweest en  ik was nog nooit zo blij met een druppel bloed.  Moest ineens denken aan toen ik zwanger probeerde te worden en ook op dit forum zat en er verhalen kwamen van is dit nou bloed of niet en heb ik het nou wel of niet. Erg grappig hoe anders het nu is, nu mijn kindje naast me in bed ligt te kraaien.

ik had het niet heel erg gevonden om nu zwanger te zijn, maar ik ben wel erg blij dat het niet zo is!

Terug
Bovenaan