ben een beetje de kluts kwijt

Hallo lieve meiden!
al een tijdje kijk ik op dit forum, en nu heb ik zelf eigenlijk een vraag; Ik was 7 en een half week zwanger toen ik bruine afscheiding kreeg, Na 7 dagen kreeg ik hevige kramp en verloor het vruchtzakje.( 3 augustus), 10 dagen hevig gebloed, vooral de eerst 2 dagen, en daarna was alles voorbij.Wachten op de normale menstruatie... En 24 aug. werd ik dus volgens mij ongesteld, geen oud bruin bloed, maar helder.Na 3 dagen was het over. Nu is het 21 sept, en volgens mij oude vertrouwde cyclus van 26 dagen, ben ik telaat. Zit nu op 29 dagen. Ik begin nu te twijfelen of die 3 dagen wel de ongesteldheid was. En tja,, een test.... ik denk dat ik daar even mee wacht, bescherming tegen de tegen valler misschien. Maar goed, heeft een van jullie ook zo iets meegemaakt of hebben jullie enig idee? veel liefs, chantally

Hoi Chantal,

Misschien is je cyclus wat in de war? Ik heb nl ook een keer een tussentijdse bloeding gehad, zomaar midden in mijn cyclus. Weet je wel zeker dat je je eisprong hebt gehad? Zo ja, dan zou ik over een paar dagen gewoon een testje doen.

Succes!

groetjes F

Hoi Chantal,
Ik weet het niet hoor maar ik heb wel eens gehoord dat je ook een bloeding kunt krijgen met je eisprong. Misschien is dat wel het geval.
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent en misschien is het dan toch beter om te testen, dan heb je in ieder geval zekerheid.

Sterkte,
liefs Po

nou, afgelopen donderdag in de stad toch maar een test gekocht, thuis gekomen, test gedaan en,,, negatief.
BALEN !!! en ja hoor, gister, de 33 ste dag kwamen de duivels met z'n allen !!!
Ik denk inderdaad dat mijn hele cyclus na de miskraam in de war is.
zit niks anders op dan het de tijd geven en er dan weer voor gaan.
Maar ,, ik hou jullie op de hoogte !

xxxxx liefs, chantally

Terug
Bovenaan