Ben een beetje gek aan het worden eigenlijk... het kan niet toch?

Hallo allemaal.
Ik word gek denk ik.
mijn menstruatie is echt niet meer normaal nu,,
ik slik de pil ( mircogion 30 ofzoiets)
En nu ben ik begin deze maand ongi geweest en afgelopen week ongi terwijl ik volgende week pas ongi moet worden ( dus deze week)
ik ben supermiselijk en sjagerijnig...
Ik kan toch niet zw zijn?
ik heb wel een paar x toen ik antibiotica moest slikken sex gehad..( weet dat het onveilig was ja  )
maar ik kan toch niet zw zijn?
ben bij de ha geweest en heb een inwendig ( ja die leuke eendenbek weer  ) onderzoek gehad en daar was niks mis mee.

is er kans dat ik weer zw ben?
want eigenlijk kan dat dus echt niet..
ookal zou het voor mij en mijn man toch geweldig zijn want we willen 2 kids alleen wouden wij nog een jaartje wachten ivm school en  huis we hebben nu zelf een slaap kamer en een kleine slaapkamer voor natas en we wonen hier net 2 maanden...

groetjes sylvia

Hoi Sylvia,

er is maar 1 manier om daar achter te komen: testen!

Maar het klinkt meer als doorbraakbloedingen, heb ik voor mijn spiraaltje ook gehad met Microginon. Misschien is een ander merk pil wel de oplossing, maar daar moet je het met je ha over hebben.

Succes, Ilona

Hoi hoi,

Het zou natuurlijk kunnen als je sex hebt gehad, terwijl je aan de antibiotica zat. Dan werkt de pil niet optimaal zo is mij altijd verteld. Als je zo twijfelt en gek ervan word, waarom ga je dan niet een testje halen?

Sterkte,
Liefs Monique

hoi .

Nou kijk de pil werkte verleden jaar dus ook niet goed bij mij..
want was opeens 8 week zw toen ik na 1 x niet ongi werd.
dus eerste maand had ik gewoon vloeiing..
vind het alleen beetje raar om weer een test te halen.
sowieso weet mijn man eignlijk niet dat ik aan een zw zit te denken .
omdat het momenteel niet helemaal lekker zit met zijn werk..
en het raar voelt om te zeggen dat ik denk dat ik mischien wel zw ben..
waarschijnlijk verbeeld ik me alles alleen dan snap ik niet hoe mijn mensturatie is..
ik opeens miselijk ben ( zal wel van het idee komen)

en als we vammiddag boodschappen gaan doen is het zo raar om te zeggen ik moet nog ff een zw-test halen ...

xxx sylvia

Sorry dat ik het zo hard zeg, maar je kop in het zand steken heeft geen zin.

Jullie hebben samen sex gehad en leg het hem gewoon heel rustig uit, dat je voor de zekerheid een test wilt doen omdat je je zorgen maakt over die bloedingen en omdat jullie het gedaan hebben terwijl jij antibiotica nam. Het kan heel goed niet zo zijn, maar als het wel zo is, kunnen jullie het beter nu weten en het wordt alleen maar moeilijker als je het later moet vertellen. Als het niet zo is, zou ik even naar de ha gaan om een andere pil te vragen omdat je doorbraakbloedingen heb. Ik kreeg Marvelon toen het bij mij zo was.

Ik zou het echt doen hoor, Natas heeft niets aan een gestresste moeder en je man heeft niets aan een gestresste vrouw!

Groetjes Ilona

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 10:18:11'));

Sorry dat ik het zo hard zeg, maar je kop in het zand steken heeft geen zin.

Jullie hebben samen sex gehad en leg het hem gewoon heel rustig uit, dat je voor de zekerheid een test wilt doen omdat je je zorgen maakt over die bloedingen en omdat jullie het gedaan hebben terwijl jij antibiotica nam. Het kan heel goed niet zo zijn, maar als het wel zo is, kunnen jullie het beter nu weten en het wordt alleen maar moeilijker als je het later moet vertellen. Als het niet zo is, zou ik even naar de ha gaan om een andere pil te vragen omdat je doorbraakbloedingen heb. Ik kreeg Marvelon toen het bij mij zo was.

Ik zou het echt doen hoor, Natas heeft niets aan een gestresste moeder en je man heeft niets aan een gestresste vrouw!

Groetjes Ilona

je hebt helemaal gelijk hoor.
Ben alleen zenuwachtig ben eigenlijk best bang dat ik teleurgesteld ben als het niet zo is (en mijn man ook trouwens)
nou ik haal vanmiddag dus een test en laat het jullie weten hoor,

xxxjes sylvia

Terug
Bovenaan