Hallo allemaal.
Ik word gek denk ik.
mijn menstruatie is echt niet meer normaal nu,,
ik slik de pil ( mircogion 30 ofzoiets)
En nu ben ik begin deze maand ongi geweest en afgelopen week ongi terwijl ik volgende week pas ongi moet worden ( dus deze week)
ik ben supermiselijk en sjagerijnig...
Ik kan toch niet zw zijn?
ik heb wel een paar x toen ik antibiotica moest slikken sex gehad..( weet dat het onveilig was ja )
maar ik kan toch niet zw zijn?
ben bij de ha geweest en heb een inwendig ( ja die leuke eendenbek weer ) onderzoek gehad en daar was niks mis mee.
is er kans dat ik weer zw ben?
want eigenlijk kan dat dus echt niet..
ookal zou het voor mij en mijn man toch geweldig zijn want we willen 2 kids alleen wouden wij nog een jaartje wachten ivm school en huis we hebben nu zelf een slaap kamer en een kleine slaapkamer voor natas en we wonen hier net 2 maanden...
groetjes sylvia
Ik word gek denk ik.
mijn menstruatie is echt niet meer normaal nu,,
ik slik de pil ( mircogion 30 ofzoiets)
En nu ben ik begin deze maand ongi geweest en afgelopen week ongi terwijl ik volgende week pas ongi moet worden ( dus deze week)
ik ben supermiselijk en sjagerijnig...
Ik kan toch niet zw zijn?
ik heb wel een paar x toen ik antibiotica moest slikken sex gehad..( weet dat het onveilig was ja )
maar ik kan toch niet zw zijn?
ben bij de ha geweest en heb een inwendig ( ja die leuke eendenbek weer ) onderzoek gehad en daar was niks mis mee.
is er kans dat ik weer zw ben?
want eigenlijk kan dat dus echt niet..
ookal zou het voor mij en mijn man toch geweldig zijn want we willen 2 kids alleen wouden wij nog een jaartje wachten ivm school en huis we hebben nu zelf een slaap kamer en een kleine slaapkamer voor natas en we wonen hier net 2 maanden...
groetjes sylvia