ben een beetje heel erg geschrokken

Ik ben net een beetje heel erg geschrokken. Ik had vanmiddag op mijn werk al last van een wazig linkeroog. Ik ben brildragend, dus het viel me op dat ik het allemaal niet meer zo scherp zag. Normaal heb ik wel vaker een wazige vlek voor mijn ogen, maar dit keer verdween hij niet. Na ongeveer 10 minuten zakte het en zag ik weer goed. Net zit ik op mijn gemak tv te kijken en had mijn bril niet op. Weer had ik het idee dat ik het niet zo goed meer kon zien, dus ik zet mijn bril weer op en weer een wazige vlek voor mijn oog. Dus eerst mijn bril gepoetst, vervolgens mijn ogen schoongemaakt, maar het ging niet weg. Toen begon ik al lichtelijk in paniek te raken. Eerst manlief gebeld, vervolgens de vk en daarna de huisartsenpost. Volgens vk en huisartsenpost heeft het niks met de zwangerschap te maken, maar kan het een bijwerking zijn van de medicijnen die ik nog steeds slik tegen de misselijkheid. Raar vind ik dan wel dat ik er maar met 1 oog last van heb. Advies is om morgen nog even contact op te nemen met de ha en het met hem te bespreken. Inmiddels is het wazige weer weg en gaat mijn hartslag langzaam weer omlaag. In ieder geval stop ik gelijk met de anti-misselijkheid medicijnen. Liever misselijk dan last van mijn ogen. Dat vind ik zo akelig. En nu maar hopen dat het niet meer terugkomt.....
 
Jeetje wat een vreemde klacht! Vervelend ook en eng als je erachter komt dat er geen vlek op het glas zit! Ik hoop dat de misselijkheid nu wegblijft en de klachten daarmee ook wegblijven!

Succes meisie!
 
Hè bah meid, wat naar.
Hopelijk nemen de klachten snel af. Neem jij ook emasafen? Dat gebruik ik namelijk soms ook nog...Idd wat je zegt liever misselijk dan dat er iets met je ogen is...

Sterkte!
Kirsten
 
Dankjewel voor jullie reacties. Vandaag er gelukkig de hele dag geen last van gehad. Ik heb gisteravond ook de Emesafene niet meer geslikt en de misselijkheid is me meegevallen. Heb wel over moeten geven, maar dat deed ik met de medicijnen ook. Verder heb ik nog contact gehad met de ha, hij wil me vrijdag even zien om mijn ogen na te kijken. Ook heb ik nog een vriendin gesproken, zij werkt als optometrist en vertelde me dat zwangerschap en medicijnen van invloed kunnen zijn op je ogen. Het kan met je traanvocht te maken hebben, waardoor je hele droge ogen krijgt. Verder was ik gisteren heel moe en de laatste tijd ben ik heel snel geneigd om mijn bril niet op te zetten, terwijl ik deze wel nodig heb. Ik hoop dat het een combinatie is geweest van moeheid, medicijnen en te lang geen bril gedragen. Anders heb ik nl. nooit last van mijn ogen. En hopelijk blijft dat vanaf weer zo.
 
Terug
Bovenaan