Ik ben net een beetje heel erg geschrokken. Ik had vanmiddag op mijn werk al last van een wazig linkeroog. Ik ben brildragend, dus het viel me op dat ik het allemaal niet meer zo scherp zag. Normaal heb ik wel vaker een wazige vlek voor mijn ogen, maar dit keer verdween hij niet. Na ongeveer 10 minuten zakte het en zag ik weer goed. Net zit ik op mijn gemak tv te kijken en had mijn bril niet op. Weer had ik het idee dat ik het niet zo goed meer kon zien, dus ik zet mijn bril weer op en weer een wazige vlek voor mijn oog. Dus eerst mijn bril gepoetst, vervolgens mijn ogen schoongemaakt, maar het ging niet weg. Toen begon ik al lichtelijk in paniek te raken. Eerst manlief gebeld, vervolgens de vk en daarna de huisartsenpost. Volgens vk en huisartsenpost heeft het niks met de zwangerschap te maken, maar kan het een bijwerking zijn van de medicijnen die ik nog steeds slik tegen de misselijkheid. Raar vind ik dan wel dat ik er maar met 1 oog last van heb. Advies is om morgen nog even contact op te nemen met de ha en het met hem te bespreken. Inmiddels is het wazige weer weg en gaat mijn hartslag langzaam weer omlaag. In ieder geval stop ik gelijk met de anti-misselijkheid medicijnen. Liever misselijk dan last van mijn ogen. Dat vind ik zo akelig. En nu maar hopen dat het niet meer terugkomt.....