ben effe aan het genieten!!

A

Anoniem

Guest
t is zondagochtend, het zonnetje schijnt, de hele straat leek nog te slapen, terwijl ik al om 7 uur beneden zat met mijn ventje. Hij ligt nu op een kleed op de grond met wat speeltjes en ik zit aan tafel. Af en toe kijkt hij naar me en geef ik hem kusjes in de lucht. Iedere keer als ik dat doe lacht hij en kijkt hij even weg. Dan zie ik vanuit mijn ooghoek dat hij weer ligt te wachten op nog zo'n luchtkusje. Zooooooo mooi, hij speelt gewoon met me! Wat een genot !! Mijn zondag kan al niet meer stuk.

groetjes
Mie

Heerlijk he Mie! Ik kan daar ook zo van genieten...
Vanmorgen om 8.00 uur heb ik haar de fles gegeven bij ons in bed (doen we altijd bij de eerste fles, heerlijk) en daarna zeker 3 kwartier lekker in bed liggen spelen, lachen en gek doen! Zij vind dat ook echt heerlijk.
Opeens lagen we gewoon lekker naast elkaar, ik aan het genieten en zij de slaapzak half aan het opeten (haha) begint ze me ineens keihard te lachen! Helemaal uit het niets! Hahaha dan lig ik dus ook helemaal dubbel, en dan lacht ze alleen nog maar harder!
Heerlijk die kleintjes!

ja, da's ook herkenbaar, samen lachen is echt fantastisch. Meestal liggen wij 's zondags ook heerlijk nog even samen in bed tot een uutje of half 9, maar manlief had een vrijgezellenfeest en kwam pas om 6 uur vanochtend thuis!! Dus ik besloot om lief te zijn en hem lekker even te laten slapen. Maar die zondagochtenden, met z'n drietjes in bed, zijn de lekkerste!!

groetjes
Mie

Ooooh, heerlijk he?! Echt een genot die kleintjes.
En dan dat lachen...geweldig. We hebben regelmatig gewoon de slappe lach samen.

Ja geweldig he!
Op zaterdag- en zondagmorgen zo met z'n drietjes in bed. Dat zijn kostbare uurtjes! helemaal genieten, vind ik dat. En Naomi vindt het ook geweldig.
's Avonds heb ik ook zo'n ritueeltje. Voordat we naar boven gaan om om te kleden enzo, liggen we meestal even samen op de grond te spelen. uiteindelijk belandt ze boven op haar buik: helemaal gillen gaat ze dan. Geweldig!

Wilmi

Dat zijn idd de heerlijkste momenten!!
Ik wil die dan ook graag vastleggen op de video!
Teun heeft het giebelen uitgevonden,net zo`n meidengiebeltje,ik vanmorgen snel naar benenden en de camera halen,kom ik boven en ziet hij mij is het over.
Ligt hij gewoon te kijken en ik zie hem denken:nu doe ik het lekker niet meer.
Ik leg de camara weg en hij begint weer te giebelen,ik pak snel de camera en wat denk je? dezelfde blik weer in die ondeugende oogjes en weg giebeltje.
Ach ja dat komt weer wel eens,haha.

Groetjes Mikkie.

Hier ook vanmiddag. Efraim lag echt zo lief te kletsen in de box. Van 'dadadadadada'en wawawawa en weet ik het allemaal nog meer. Op een gegeven moment begon hij tegen zijn bunba knuffel aan te prten zo leuk. Dus ik pak de camera, hij ziet mij en....hup weg bunba...die camera is veeeeeel leuker.

Hey memmies!!!

Hier ook een gezinnetje dat met zn allen in het weekend in bed ligt!! Heerlijk echt!!!!
Als ik Anniek in bad doe genieten we ook zo, lkkr als meiden onder elkaar tuttebellen!!! Super echt!!!

x memke

Terug
Bovenaan