A
Anoniem
Guest
Ik wil het volgende toch even kwijt, in de nacht zondag op maandag was Linde om 04:00uur wakker en na een half uurtje jengelen heb ik haar een flesje gegeven, komt Danny naar beneden, gaat naast ons zitten met de mededeling dat 'ie zich niet lekker voelt. Hartkloppingen, pijn op zijn borst, duizelig.....het was een beetje gezakt dus toch maar weer naar bed gegaan. Ik natuurlijk geen oog meer dicht gedaan.
De volgende ochtend zag hij er niet uit, hartstikke moe, maar ging wel werken.
Gelukkig belde hij later dat hij een afspraak bij de huisarts had gemaakt.
Daar was alles goed hartslag, bloeddruk etc... Hij moest voor de zekerheid wel een ecg laten maken.
Linde kon naar mijn ouders, ecg was zo gemaakt en daar zaten we dan bij de cardioloog te wachten op de uitslag.
Nou dat is toch een plaats waar ik zeker op deze leeftijd niet wil zitten.
Gelukkig was alles goed maar ik ben er wel enorm van geschrokken, ruim twee jaar geleden is een kennis van ons overleden aan een hartkwaal, zijn vrouw is de dag nadat hij is overleden bevallen van hun jongste, tweede zoontje.
De crematie zal ik nooit meer vergeten, zo verdrietig.
Een half jaar na de geboorte van Roos zijn hier in het dorp ook twee jonge, gezonde kerels onverwacht aan een hartstilstand overleden, een daarvan was de man van een vrouw van de zwangerschapsgym.
Ik weet dat ik mezelf nu niet gek moet maken, maar alles kwam even heel dichtbij.
Gelukkig heeft Danny nu nergens meer last van.
Sorry, maar ik moest het even kwijt!
groetjes Danielle.
De volgende ochtend zag hij er niet uit, hartstikke moe, maar ging wel werken.
Gelukkig belde hij later dat hij een afspraak bij de huisarts had gemaakt.
Daar was alles goed hartslag, bloeddruk etc... Hij moest voor de zekerheid wel een ecg laten maken.
Linde kon naar mijn ouders, ecg was zo gemaakt en daar zaten we dan bij de cardioloog te wachten op de uitslag.
Nou dat is toch een plaats waar ik zeker op deze leeftijd niet wil zitten.
Gelukkig was alles goed maar ik ben er wel enorm van geschrokken, ruim twee jaar geleden is een kennis van ons overleden aan een hartkwaal, zijn vrouw is de dag nadat hij is overleden bevallen van hun jongste, tweede zoontje.
De crematie zal ik nooit meer vergeten, zo verdrietig.
Een half jaar na de geboorte van Roos zijn hier in het dorp ook twee jonge, gezonde kerels onverwacht aan een hartstilstand overleden, een daarvan was de man van een vrouw van de zwangerschapsgym.
Ik weet dat ik mezelf nu niet gek moet maken, maar alles kwam even heel dichtbij.
Gelukkig heeft Danny nu nergens meer last van.
Sorry, maar ik moest het even kwijt!
groetjes Danielle.