Ben er een beetje klaar mee!!!

hallo meiden!!

Eindelijk mocht ik in februarie beginnen met mij eerste ifv!!! hellemaal happy na 3 jaar proberen!
begon met 1 lucrin per dag en menopur 2 poeder.
maar helaas deed het niet veel. oke 3 poeder menopur. nee nog steeds niks. ik hoor de arts nog zegen dit heb ik nog nooit mee gemaakt op jou leeftijd. Maar goed hij zegt we gaan nu naar 4 poeder en dan 2 s,ochtends en 2 s,avondts. maar helaas na totaal 5 weeken prikken deed het eigelijk niks.
Dus mocht ook gelijk stoppen. Hellemaal teleurgesteld naar huis toe. En na een week terug komen om te overleggen.
Heel gesprek gehad met die arts en we gaan het nu nog een keer proberen maar dat met 6 peoder het maximale wat je mag hebben! de arts heeft er duidelijk bij vertelt als dit niet mag aan slaan houdt het helaas op voor jullie. ik was gelijk van slag en ging huilend naar huis. dit had ik niet zien aankomen omdat het probleem ook bij mijn man ligt en niet bij mij.(niet dat het verder uitmaakt natuurlijk) maar nu toch de medicijnen die bij mij niet aanslaan. zucht!!!!!

oke eindelijk geprobeerd het van me af te zetten en voor de 100% naar de nieuwe poging.

maar helaas wil nu mij menstruatie maar niet op gang komen! en moet ik nu donderdag naar het ziekenhuis om te kijken wat er aan de hand is.

sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt!!!

veel liefs

Ach lieverd, wat ene domper voor jullie! Kan helemaal voorstellen dat je e rhelemaal doorheen zit!

Wij hopen eind augustus te beginnen met ivf, ook na 3 jaar, dus heb er nog geen ervaring mee.
Zijn er geen andere medicijnen die hetzelfde doen als menopur, maar toch net anders zijn? Misschien dat die wel aanslaan. Maar goed, dan zal je arts dat misschien wel geweten hebben.

Succes! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de maximale dosis aan gaat slaat!

Liefs Daisy

Och hemel meis...wat een verhaal dan schrik je je rot ja als je dat te horen krijgt!

Kun je niet vragen om andere medicatie? Ik heb 2 keer ICSI gebruikt, ben nu 36 en bij 2e poging toch zwanger geraakt (nu 32w), ondanks dat ik niet veel eitjes had (maar 2).

Ik gebruikte Decapeptyl en Gonal-f. Overigens medicatie waar ik geen last heb gehad van bijwerkingen...

Sterkte meis!

bedankt voor jullie lieve reactie!!

Andere medicijnen zal helaas niet gaan het probleem is dat mijn eierstokken gewoon niet willen reageren op de medicijnen. De arst had dit zelf ook nog nooit megemaakt maar het is te vergelijken met iemand die in de overgang is!!! :-( niet dat ik dat ben natuurlijk hahah maar zonder medicatie verloopt het wel allemaal prima daarom is het ook zo,n teleurstelling!

maar goed ik ga dadelijk gewoon met volle moed beginnen met de maxi dosering!!

@daisy wat spannend dat jullie dadelijk ook mogen beginnen. wel jammer dat je nog moet wachten tot augustus!

@yosha 32 week :) super goed om te lezen!!!
Heerlijk van genieten!!!!!

veel leifs

Terug
Bovenaan