Ben er eindelijk uit!

Ben een tijdje weg geweest, maar we zijn er weer!

Na heel veel gehannes, ontzettend veel ruzie en nog meer leugens van hem (tegen mij : ik ben bij haar weg, tegen haar : ik ben bij haar weg) heb ik eindelijk de knoop door kunnen hakken.. Hij is er uit! En dit keer blijft hij er ook uit... hij heeft zijn spullen al opgehaald en bij haar neergezet (dat was nu mijn schuld, dat hij weer bij haar was..ja hoor, net alsof ik m daar op de stoep heb afgezet met zn kleding) en ze zoeken het maar fijn uit met zn 2-en, mijn gezin doet hier niet meer aan mee!

Ik heb haar nog even gebeld, veel succes gewenst en gezegd dat ik haar een domme koe vind, omdat ze al heel veel ellende met hem mee heeft gemaakt, maar zij neemt hem toch wel terug. Misschien is ze mentaal niet zo sterk of kan ze niet tegen zijn bedreigingen op maar hij is de eerste en de laatste die mij heeft geslagen of mijn kind met de dood bedreigd. Ik zit hier de huur uit en het schooljaar van de oudste en dan pak ik mn boeltje op en vertrekken we ergens heen waar hij ons hopelijk niet zoekt (hij denkt nu al 200 km de verkeerde kant op...dus misschien lukt dat ook nog).

Dankzij vrienden die mij helpen aan woonruimte en werk kan ik uit deze rotrelatie, anders was ik nog altijd van hem afhankelijk geweest en had ik hem keer op keer terug genomen en mezelf en de kinderen kapot laten maken omdat meneer moeite heeft met zn broek dicht houden, gokken en drinken.. Zonder hen... ik ben ze  ZO dankbaar. Het enige wat hij nog te zeggen heeft is; als je op je eigen poten wil staan, dan hoef ik niks meer van jou, ook mijn dochter niet...en ik kan alleen maar stilletjes hopen dat hij dat meent...want zij is ook zonder hem beter af. Een onbetrouwbaar persoon, die geen verantwoording kan dragen, niet eens voor zichzelf..en hij moet vader zijn? Dan ben ik liever allebei..  

trouwens..ik vergeet t belangrijkste.. Julia heeft 2 tandjes onder! met 3,5 mnd kwamen ze al door! en ik heb vandaag haar babypluishaar eraf gehaald, ze heeft wat last van berg en dat krijg ik er niet af met dat lange pluizige spul op dr hoofd..dus nu lijkt ze even op GI Jane maar t groeit snel genoeg weer aan gelukkig (ze is niet echt kaal hoor hahaha) verder zit ze aan de Nutrix, gewone melk wil ze niet eens meer...is niet lekker meer ofzo..en knabbelt rustig aan een stuk brood..ze is met dat soort dingen eigenlijk een maandje te vroeg maar ik heb dat met Vincent ook gedan vroeger en ze kan t hebben :)

goed van je hoor!dat je voor jezelf kiest en je niet langer laat besodemieteren.wel jammer dat t zo moet maarja...positief bekeken ook dat je julia's tandjes belangrijker vind
sterkte met alles.
groetjes kari

Ik vind het echt ontzetend knap en moedig van je dat je deze knoop hebt door gehakt!!!
fijn dat je zulke goede  vrienden hebt die je zo goed steunen!!!
heel veel succes en sterkte ermee. maar volgens mij ben je een hartstikek sterke vrouw anders had je deze kueze niet kunnen maken dus dat gaat helemaal goed komen!!!

En een knappe meid heb jij, nu al aan het brood!!!

Anneke

Ik heb er ook bewondering voor dat je deze keuze hebt gemaakt. Je hebt gekozen voor je eigen geluk én voor het geluk van je kids. Ik hoop dat hij jullie met rust laat nu.

Groetjes, Tess.

Goed dat je een keuze hebt gemaakt. Een kind merkt toch al die spanningen en da's helemaal niet goed. Probeer wel om hem niet zwart te maken of iets dergelijks als je kind erbij is. Het blijft toch haar vader.
Sterkte.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan