Ben er even weg van..........naar Praag!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

De kindjes zijn  6 dagen naar mijn ex (tja ook daar krijg je mee te maken bij een scheiding), dus dat vond ik reden genoeg om er even alleen op uit te trekken. Ik vertrek als het goed is dus morgen voor 5 dagen naar Praag. Ik ga alleen,  met een excursiebus, en ik heb er ontzettend veel zin in.

Helaas ben ik  afgelopen maandag door mijn rug gegaan en lig al 2 dagen veel in bed te rusten, maar hoop dat het morgen dusdanig over is dat ik ook echt kan gaan. Anders heb ik een redelijk groot probleem en moet ik annuleren, maar ik ga maar van het meest positieve uit. Uiteindelijk kan ik het daar zo rustig aan doen als ik zelf wil en hoef ik met niemand rekening te houden.

Dus meiden, tot over een dag of 6!!!!

Groetjes Fonske.

Go girl!!! Goed dat je inmiddels ook de positieve kanten inziet van een paar dagen zonder je jongens. Knap gauw op en geniet de komende dagen!! Je verdient het.....

Groetjes
Susan

Heerlijk!!! Zal misschien ook af en toe lastig zijn maar dat hoort er misschien ook even bij.
Dikke vakantieknuffel
Renske

Goed hoor! Voordat ik Remco leerde kennen ben ik lang alleen geweest. Mijn vriendin waar ik altijd mee op vakantie ging had minder geld dan ik en ik wilde bijv naar Zuid-afrika en zo. Op een gegeven moment ben ik alleen naar Canada gegaan (ik heb daar familie). De beste vakantie van mijn leven heb ik gehad. Puur door de overwinning op alleen weg te gaan.

Ik hoop dat jij net zo'n gave vakantie tegemoet gaat en dat je rug je niet al te veel in de weg zit!

Annemieke

Hopelijk voelt je rug al wat beter vandaag en kan je op pad! Praag lijkt me erg mooi als ik de foto's zo zie. Laat je weten hoe het was? Mijn zus en ik gaan een weekendje weg plannen (laten we mannen en kids thuis) en misschien is Praag ook wel wat voor ons.
Veel plezier!
Groetjes mv Thom

Wat een prachtige omgeving zeg.
Ik hoop dat je je vandaag beter voelt en dat je nog lekker daar even kan genieten

Liefs Ilse mv Danique

Ik kan je niet zeggen hoeveel respect ik heb voor jou! (en andere alleenstaande moeders trouwens..) Ik vind het super dat je gewoon lekker in je eentje weggaat! Zou ik nooooit durven. Ik hoop dat het met je rug wat beter gaat, en dat je lekker kan gaan genieten. Wij duimen voor je!

Liefs Annet

Hopelijk is je rug genoeg hersteld en ga je vandaag lekker naar Praag! Heel veel plezier daar!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan