Ben er ff klaar mee

Manlief op krukken die niets kan
Morsten naar het ziekenhuis doet zijn auto het niet is opgehaald
Er is niet gestript bij de arts
Wel afspraak voor inleiden as vrijdag

En nu wil ik ff rusten maar heb hoofdpijn
Moet zo mijn zoon ophalen van de bso

Kan wel janken
Bah bah

Voor de rest voel ik me super hoor
Alleen de emoties ff niet de baas
Had het zo anders gehoopt veel relaxter
Nu de zorg voor twee en dan straks voor drie

Hoe ga ik het doen....

Noodplan bijgesteld

Zucht

Moest het fff kwijt sorry

Klinkt inderdaad erg vermoeiend!! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Ik ken dat gevoel wel. Je wil gewoon even niet meer, je bent op. In ieder geval fijn dat je een datum hebt dat je ingeleid gaat worden. Hopenlijk herstel je snel na de bevalling. Probeer je rust te pakken, en het gaat echt helemaal goed komen! Hormonen zorgen er natuurlijk ook nog is voor dat je er door heen zit. Kop op! En succes..

Liefs mammma

Ja meis, dat is inderdaad niet fijn.
Logisch dat je er klaar mee bent.
Het is mijn eerste, maar idd met nog een kind erbij lijkt het me helemaal zwaar, en dan ook nog eens een man die niet 100% functioneert. Het zit je echt niet mee.

Wel fijn dat je vrijdag wordt ingeleid! Heb je iets om naar uit te kijken. Het is daarna ook weekend, dus dan kunnen meer mensen klaar voor je staan.
Nog even volhouden.

Het komt allemaal goed!!!!

Sterkte! xxx

Hoi meis,

Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Ik heb hier thuis ook 3 kids rondlopen. Ik ga zo de oudste 2 van de bso halen en de jongste wordt door mijn man opgehaald. Ik heb vandaag veel geslapen, want vannacht dacht onze dochter van 2 dat het weleens tijd was voor een feestje. Ze is van 01.00 uur tot 04.00 uur bezig geweest.

Je hormonen spelen natuurlijk ook een rol. Wel fijn dat je een datum hebt dat je wordt ingeleid! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu rot voelt. Ook niet fijn dat je man op krukken loopt en dan ook nog eens pech met de auto.
Het komt goed!!

xxx

dikke kus voor jou.. probeer het toch te rusten? is er niet iemand die je zoon van de bso kan halen?
Heel veel succes vrijdag meid.
ik duim dat ie snel eris.

Liefs nice

Snap dat je het even niet meer ziet zitten en die stomme hormonen helpen daar ook niet bepaald bij! Hoop dat het je lukt om ff lekker uit te rusten en misschien is het daarna mogelijk om het wat meer los te laten. Succes meid!

thanks allemaal, scheelt al als je hier je verhaal ff kwijt kan he hahaha fff zeuren

komt ook allemaal goed, is wel gezelli samen thuis nu alleen heb je normaal de dag voor jezelf, liggen wanneer je wilt en waar je wilt hahaha...

bedankt!

Terug
Bovenaan