ben er ff klaar mee

mamavan8kids

New member
Zo ik ga ff klagen hoor. Heb nu al 4 dagen last van harde buiken een paar keer in het uur. Ze doen echt pijn en zelf s`nachts word ik er wakker van.
Nu heb ik gisteren maar naar het zkh gebeld want je word er ongelooflijk moe van. Kreeg ik uiteindelijk een heks van een vk aan de telefoon. Die zei als je ongerust bent kom je maar ff dan kijk ik wel of je ontsluiting hebt en anders kun je weer naar huis. Ja ik heb geen ontsluiting want ik weet inmiddels dat deze harde buiken niks doen maar als je ze de hele dag door hebt en er zelfs s nachts niet van slaapt. Mijn eigen Gyn is er helaas niet, want die had me gelijk wat gegeven zodat die buik wat rustiger werd. Ik moet het dus maar zien uit te zingen tot volgende week dan is hij er als het goed is weer. Ondertussen word ik er steeds meer geirriteerd van. Maar als ik zo`n opmerking krijg dan ga ik gewoon niet naar het zkh want ik heb er niks aan. Sterker nog als ze weer inwendig gaan kijken krijg ik alleen meer harde buiken dus heb zoiets van blijf er vanaf. Van mijn gyn maar er ook niet telkens inwendig gekeken worden alleen een keer in de zoveel tijd met een inwendige echo.
Nou ja sorry voor me geklaag, maar ben er echt ff klaar mee.

Liefs
 
Vervelend zeg, en vooral als je dan iemand aan de lijn krijgt die denkt het beter te weten dan jijzelf.

Ikzelf heb gelukkig niet echt ervaring met harde buiken, ik weet geeneens wat ik dan moet voelen, ja een harde buik, maar heb alleen een harde buik als mijn kindje er tegenaan ligt.

En klagen is heerlijk! Succes ermee, hoop dat het gauw minder wordt.
 
Hay meid,

Waardeloos inderdaad. Het kan natuurlijk wel zijn dat het een dreigende vroeggeboorte betreft......

Maar goed als je niet wilt dat ze kijken dan moet je inderdaad wachten tot volgende week..............

Succes
 
@micromuis
Het is niet dat ik niet wil dat ze kijken, maar als ze inwendig gaan voelen dan maken ze dat alleen maar erger. Dit heb ik met de vorige zwangerschap ook al meegemaakt. De gyn. heeft toen ook beslist dat er niet constant gevoeld moet worden omdat mijn baarmoeder heel erg gevoelig is. En ze helpen me er ook niet mee. Het enige wat ik wil is dat me buik even een paar dagen wat rustiger is zodat ik weer ff energie kan tanken.
 
Terug
Bovenaan