Ben er ffies heel weinig

Hoi allemaal,

Ik ben hier ffies heel weinig want het loopt allemaal niet zo lekker in de familie. Mijn oma van 90 ligt op sterven. Mijn ouders waren op vakantie in oostenrijk en daar krijgt mijn vader ( die suiker heeft) een infectie in de bloedbaan. Koorts ijlen enz enz. Die kunnen dus niet naar huis.
Ik ga vanavond nog afscheid van mijn allerliefste oma nemen en dat zal de laatste keer zijn dat ik haar in leven zie. Ik ben zo verdrietig en kan wel janken, ( maar dat doe ik niet).
Ik hoop dat mijn ouders strakkies groen licht krijgen van de arts daar dat ze naar huis mogen en hoop dan ook dat ze op tijd zijn om afscheid te kunnen nemen.
Ik weet wel dat 90 jaar een hele leeftijd is, maar de manier waarop is zo hard. Zo wil ik niet oud worden hoor. Dement, uitgehongerd enz enz.
Ik hoop voor mijn oma dat het snel over mag zijn, klinkt hard maar dit is geen menswaardig bestaan !!!
Ik wens jullie verder alle sterkte toe en tot binnenkort.

Liefs Gaby

Lieve Gaby,

wat een rottijd voor je. Ik hoop dat je op een goede manier afscheid kunt nemen en dat je je oma op een mooie manier kunt blijven herrinneren. Ik zal voor je duimen dat je ouders er snel zijn om ook goed afscheid te kunnen nemen. We denken aan je. Veel sterkte en veel liefs

Hoi Gaby,
Wat vervelend allemaal.
Ik hoop dat je het snel beter gaat met je vader.
En hoe is het inmiddels met je oma?
90 is inderdaad een hele leeftijd maar het is wel sneu als iemand zo is aan het einde van haar leven.
Ik wens je veel sterkte toe Gaby.

Groetjes van Caroline

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Mijn ouders zijn toch terug gekomen, en met mijn oma gaat het slechter en slechter. Het is echt mensonterend als je haar zo ziet liggen hoor.Ze krijgt pijnstillers zodat ze wel wat rustig blijft. Ze eet 3 theelepeltjes appelmoes per dag en dat is het dan wel. Ze wil naar haar mamma toe zegt ze. Ook wil ze niet meer en kan ze niet meer, maar ze is wel bang zegt ze. Nou dat breekt echt je hart.
Ik hoop dat het snel over is voor haar.

Liefs Gaby

Terug
Bovenaan