Ben er helemaal klaar mee, hij mag nu wel komen!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben nu 37 weken 1 dag maar heb het aardig gehad.
Heb niet echt last van kwaaltjes dus jullie zullen wel denken wat zeurt ze nou?!

Verveel me het is elke dag hetzelfde.
Heb alles al klaar, eten trekt me niet echt al helemaal warm eten niet.
S'avonds vaak emotioneel als mijn man er is is ook niet leuk voor hem maar het duurt gewoon te lang.

Wil wel naar de stad o.i.d. maar iedereen is aan het werk of heeft geen tijd.
Naar de bios wil ik wel maar kan niet lang in die stoelen zitten.
Iemand ideetjes om de laatste weken nog door te komen?

Heb al een woordzoekers boek ..ben dus echt wanhopig!!

Jacomien

Vervelend he en het meest vervelende is wel, dat je dus echt geen idee hebt wanneer beeb komt. Ik kan je weinig tips geven, heb het nu druk zat met een peuterpuber en morgen komt de verhuiswagen. Ik zou hier dus eigenlijk niet moeten zitten haha.
Toen ik zwanger was van de eerste had ik het dus ook niet druk en speelde toen veel on-line spelletjes, erg verslavend www.spelletjes.nl        www.zylom.com
Ik heb jou ook op de MSN (ik ben The Erguls), dus als je 's nachts niet kunt slapen, kun je nog altijd effe kleppen met mij. Behalve de komende paar dagen i.v.m. de verhuizing.

Groetjes Miriam (36+2)

ken het wel gelukkig heb ik wat afleiding omdat ik nog wat werk doe thuis (is ook het enige wat ik kan sinds wekenlang al, op mijn werkstoel zitten en verder niets) is een goede investering geweest die stoel van 600 euro, is echt de enige stoel waar ik in kan zitten! en internetten helpt me door de dag heen, ik werk samen met mijn moeder dus we maken zoiezo wel onze dag vol, ik word "uitgelaten" 1 keer per dag een uurtje en daarna ben ik zo doodop dat ik weer niets anders kan dan zitten.

Ik voel me al wekenlang zo eigenlijk dus ben het ook goed zat dus begrijp je helemaal hoor meis goed voor jou dat je geen kwaaltjes verder hebt (dat scheelt in elk geval weer een beetje)

Hai Jacomien,

Haha..ik moest erg lachen om je laatste zinnetje... een woordzoekersboek gekocht, ben dus erg wanhopig!! Mmm...ja ik begrijp nu hoe wanhopig je bent.
Ik wilde dat ik wat tips voor je had, maar ik ben zelf ook een beetje zoekende naar een dagbesteding. Ik ben bang dat ik net als jij over twee weken met een woordzoekersboek zit :p

Ik heb al wel wat ideeetjes bedacht voor mezelf mocht ik eventueel omkomen van verveeldheid;
- Vrouwenfilms huren en kijken, zakdoek in de aanslag!
- Koekjes / cake bakken
- Nóg een keer stofzuigen en de keuken schoonmaken
- Boek lezen
- Computerspelletjes spelen
- Visite uitnodigen
- Rondje fietsen
- Lekker koken
- Middagdutjes

mmm...ben bang dat mijn creativiteit niet verder reikt dan dit.

Liefs, Line

Ik voor de rest ook niet veel tips voor je helaas. Zit nu al weken aan huis gekluisterd en zat eens te bedenken wat ik allemaal doe op een dag. Moet tot de conclusie komen dat het niet meer is dan een beetje tv kijken af en toe een kort artikel in tijdschrift lezen, af en toe een beetje internetten (kan ik helaas ook niet te lang, want heb een soort van RSI) en verder 's middags even slapen en dat is het wel. Ergens op visite gaan of even de deur uit zit er niet meer in. Soms komt er hier iemand langs, maar dat kan ook altijd maar kort. Verveelde me eerst ook, maar moet zeggen ik wen er ook wel aan. Mijn vriend is nu ook thuis (wel veel aan het werk thuis), dua als ik ff een praatje wil maken dan kan dat.
Echte tips heb ik dus niet....maar weet wel dat je het spuugzat kunt worden. Wij zeggen ook al elke dag tegen de kleine dat ze wel mag komen (maar ze is eigenwijs en blijft lekker zitten hihi).

Hoop dat je wat aan de tips van de andere meiden hebt!

Groetjes Maaike

ik heb op zich genoeg te doen. doordat het de afgelopen weken zo gerommeld heeft lig ik wat achter met het huishouden dus nog wat dingetjes toch nog even extra poetsen. en afgelopen weekend zijn de laatste klussen gedaan ( extra keukenkastjes opgehangen) dus die moesten ingeruimd en gepoetst worden. en dan is natuurlijk me zoontje er nog.
die houdt je ook wel bezig.
maar desondanks kan ik me goed voorstellen dat je het ermee gehad hebt. dat gevoel begint hier ook steeds meer. niet alleen bij mij ook bij me man. om in zijn woorden te spreken. dat wondertje is geweldig, maar de levertijd veel te lang, hihi

ik probeer me ook bezig te houden, met nog ergens koffie gaan drinken, of toch nog even gaan neuzen voor wat leuks voor de kleine. of lezen. ik heb drie zwangerschapsboeken, daar heb ik zowat de lettertjes uit gelezen. nu ben ik bezig met duik in je weeen van carita salome. dat heeft me de vorige keer ook veel tips gegeven. in gedachten zag ik tijdens de weeen de plaatjes steeds voor me. of gewoon een ander boek.

maar nu het op het eind aan gaat, word het geduld steeds minder. ik heb helaas ook niet zoveel tips voor je.
groetjes Dees
34,5wk

Tja, ook ik rommel de hele dag maar wat aan. Ik heb ook niet meer echt iets te doen. Ik hou het huishouden bij, lees boeken over bevallingen en kraamtijd en af en toe een romannetje. TV zet ik eigenlijk alleen 's ochtends aan bij het nieuws, verder niet, word namelijk krankzinnig van al die belspelletjes die tussen de programma's komen (en ook niet eventjes, nee ze lullen gerust een half uur, oh oh wat moeilijk, iedereen is buiten/op vakantie/what ever...

Verder ga ik iedere dag uitgebreid onder de douche en me lekker optutten, voor zover dat nu nog zin heeft  en internetten natuurlijk!

Ik wil vandaag of morgen ook nog even naar de kapper. Dan hoef ik me daar de komende weken niet meer druk om te maken.

Morgen 37 weken, vanaf dan kan het beginnen!!!!!!

Hoi,

Ik ga dadelijk naar de videotheek, daar kun je 5 films huren voor een week voor een leuk prijsje. Ga ik van die meidenfilms huren of van die jankfilms die mijn man toch niet leuk vind, en als hier alles netjes is ga ik lekker iedere dag een filmpje kijken...

groetjes Petra

Terug
Bovenaan