Ben er helemaal klaar mee!!!

Hoi meiden,

Ik was gister mij mn ouders geweest, en mn ma had weer gelijk commetaar op mn haar dat heb ik 2 weken geleden geverft.(iedereen vind t mooi!) En bij alles wat ik zei had ze wel iets te zeiken, en mn pa ging gewoon met zn rug na me toe zitten! Ik had fotoboekjes van t kind bij, ze ging er snel doorheen (er stonden natuurlijk veel foto's van marco zn familie in) en mn pa heeft helemaal niet gekeken. Toen ik na der hand thuis was heb ik besloten dat ik er niet meer heen ga. Als ze me bellen zal ik zeggen dat ik geen ruzie wil maken met hun maar dat ik op dit moment klaar ben met ze. Ik kan er echt niet meer tegen de druppel is nu overgelopen! Zo dat ben ik weer kwijt.

Gr Priscilla

Wow, dat ze het je zo moeilijk maken zeg! Ik snap je besluit helemaal! Zal geen makkelijk gesprek worden aan de telefoon (of misschien juist wel, en zijn ze blij dat JIJ de beslissing hebt genomen omdat ze er zelf te laf voor zijn).
Vind het wel heel rot voor je dat ze dit juist nu doen, het zou voor jou de mooiste tijd van je leven moeten zijn en dat verknallen ze op deze manier ook nog!
Veel sterkte ermee, en geniet lekker van je gezin, dat plezier kunnen ze lekker niet van je afnemen!

Liefz Esz

So dat is een beslissing zeg, maar ik begrijp je wel!
Dit moet een tijd van genieten van je gezinnetje...en vind het heel jammer dat je ouders dat niet in zien.

Ik hoop dat je rust vind met deze beslissing en heerlijk kan gaan genieten van jullie gezinnetje!

liefs

Hoi,
Idd weer een erg rotte reactie van je ouders, kan me goed voorstellen dat je hier geen zin meer in hebt, die negatieviteit elke keer!
Geniet idd lekker van je gezinnetje en als hun geen positieve aanvulling daarop willen zijn is dat erg jammer, maar je kunt je familie niet kiezen en je hoeft ze heus niet in je leven toe te laten alleen omdat het je familie is!
Veel succes ermee

Terug
Bovenaan