Ben er helemaal klaar mee!

A

Anoniem

Guest
Ga net naar de wc en er zit licht roze bloed aan het papier!!!!!!! Ben bang dat mijn ongi begint te komen of zal het toch een wondje zijn na de sex van vanavond.......... Heb wel wat last van mijn buik dus ik vrees het ergste.

Ik ben er zo klaar mee en denk dat het nu wel genoeg geweest is. Wil niet elke maand in de stress zitten en continu rekening houden met het feit dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Was er echt zo zeker van deze keer en ben zooooo teleurgesteld!

Sorry moest even klagen!

Het heeft doorgezet helaas........ Alleen bloed en rugpijn verder ( tot nu toe) nergens last van.

Ik baal ervan!

Neeeeeeee!! Ow wat ontzettend kut meid! Sorry, heb er geen andere woorden voor, had ook zulke goede hoop voor je deze ronde en het klonk ook echt als zwanger. Begrijp dat je enorm baalt lieverd.

Sterkte! Dikke knuff Lynn.

Wat K*T voor je! Het leek zo op zwangerschap. Ik begrijp dat je hiervan teleurgesteld wordt.
Sterkte, liefs

Ik baal er ook van en had ook zn goed gevoel erover....... Voor mij is het nu echt even genoeg. Heb geen zin meer in vruchtbard dagen berekenen, sex op commando en rekening houden met misschien ben ik dan wel zwanger. We wisten nu precies wanneer mijn ei was hebben het op de goede tijd gedaan en nog lukt het niet....... Gaat het dan ooit lukken vraag ik mij af :-(

Oh wat is dit nou? Jeetje ik ben echt ondersteboven hiervan zeg. Dit had ik niet gedacht! Het leek echt op een zwangerschap! Oh meid toch, wat ben je teleurgesteld zeg.
Ik begrijp heel goed dat je er nu klaar mee bent!
Ik heb er verder geen woorden voor...

lieve groetjes
ik denk aan je

klote meid , en snap je frustratie helemaal !!
sterkte !!

Liefss

o meis wat klote zeg!!!! kan me voorstellen dat je even helemaal klaar bent ermee hier nog zo 1 :( ook hier gewoon keihard ongesteld geworden terwijl ik echt last van mijn hormonen heb maar das misschien nog nasleep van de mk van vorige keer ik neem er maar een biefstuk op

veel sterkte

veel liefs

Terug
Bovenaan