Ben er helemaal klaar mee

Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ben er nu echt klaar mee. Ik slaap al weken niet meer dan 4 hooguit 5 uurtjes per dag (waarvan er dan 1,5 achter elkaar door) Ben nu al 3,5 week aan de diarree en dat is ook weer heel fijn voor het achterwerk. Ik ben op. Kan bijna niks hebben van mijn zoontje, terwijl hij eigenlijk zo lief is en makkelijk. Maar als er dan iets mis gaat, kan ik me moeilijk beheersen. Manlief heeft er ook behoorlijk onder te lijden. Ik wil gewoon mezelf weer zijn. Normaal slapen, kunnen eten en mijn lijf terug! Kan om elk dingetje wel janken op het moment. En dan hebben we het niet eens over de gezwollen ledematen, die bijna niet te bewegen zijn door het vocht. Nog even volhouden, ik weet het, maar het word me nu toch echt een beetje te veel.

snap helemaal dat je er klaar mee bent meid...idd nog ff doorzetten en het je zo makkelijk mogelijk maken! vervelend voor zoonlief en man dat ze ff de pineut zijn maar daar komen ze wel weer over heen ;)) het is voor goed doel en nog even en je hebt de kleine in je armen en ben je dit gevoel wel vergeten...
hoever ben je nu dan?
rustig aan meid

Ik ben nu 39 weken en 1 dag. Kom net terug van de gyn. En morgenochtend gaan ze mijn vliezen breken. Ik blijk al 3 cm ontsluiting te hebben en hij vond de klachten dusdanig ernstig genoeg dat hij sowieso wilde in gaan leiden. Morgen ben ik opnieuw mama!

Terug
Bovenaan