Ben er helemaal klaar mee!

A

Anoniem

Guest
Pfffff wat is facebook toch stom! In 2 dagen tijd 6 bekendmakingen van mensen die zwanger zijn bleh ik vind het ZO ONEERLIJK kan er niks aan doen maar trek het gewoon ff niet meer. Gun het iedereen en misschien duurde het bij hun ook wel lang maar na meer dan een jaar zou ik zou ook weleens willen dat het bij ons lukt. Soms vraag ik mij weleens af wat wij verkeerd doen :-s

Sorry moest het ff kwijt meiden.......

Ga mezelf maar weer bij elkaar rapen om weer met positieve moed aan de volgende ronde te beginnen........

Hey Beauty,

het kan inderdaad oneerlijk lijken. Maar zoals je al aangeeft. Meestal weet je geen achtergrond van anderen.

Snap je onzekerheid. Maar je doet niets verkeerd! Je kan ook niets verkeerds doen.

Sterkte met de nieuwe ronde! Het komt echt goed, het gaat gebeuren!

liefs,

Ken helemaal je gevoel meid!
Aan de ene kant denk ik van, zo zou ik ook doen als ik zwanger was, zeer waarschijnlijk.
Aan de andere kant ken ik jouw kant van het verhaal als geen ander! Hier is inmiddels iedereen aan de tweede bevalling toe in de jaren dat wij voor de eerste gaan.

In dat soort periodes mijd ik facebook regelmatig of mijd bepaalde personen bewust. Kan nog net een gefeliciteerd krabbelen, maar echt geen hele verhalen erbij. Dat lukt me op dat moment gewoon niet.

Probeer je positiviteit weer op te zoeken, de volgende ronde is voor ons! Ben nu wel ff klaar met elke maand weer ongi zijn!

Dikke knuffel, Daisy

Na een heerlijk nachtje slapen gaan we er weer positief tegenaan! Onze tijd komt nog wel...... Deze maand is onze maand :)

Goed zo! Fijn dat je je weer positiever voelt. Houd dat gevoel vast!

Hey meid,

gelukkig sta je er weer wat positiever in.
Ik snap je gevoel helemaal! En soms kan een baaldagje geen kwaad hoor. Mijn vriend zegt ook vaak genoeg, je weet hun verhaal niet, maar dat maakt het op dat moment als je het op facebook leest niet minder zuur.

Dit wordt onze maand inderdaad! Ik doe mee!

Liefs

Wat goed dat je je weer zo 'opgeraapt' hebt. Hoe dan ook het blijft kl#te om steeds weer geconfronteerd te worden met zwangerschappen terwijl je zelf zo graag wilt.
Sterkte meis.
Wenser

Hoi,

Ook ik ken je gevoel. Al mijn vriendinnen worden zwanger. Onze kinderwens is ook groot. Waar het bij mijn vriendinnen zo gepiept was, wil het bij ons ook niet lukken.

Je bent dus niet het enige met dat gevoel.

Groetjes

Terug
Bovenaan