Ben er helemaal klaar voor....

Nou, de titel zegt het al. We zijn helemaal klaar voor de komst van nr 3. Alle klusjes zijn gedaan, babykleding ligt frisgewassen en gestreken in de kast. Bed staat omhoog. Gisteren ben ik nog even naar de kapper geweest..
Gek dat de baby misschien volgende week al kan komen, maar voor het zelfde geld duurt het nog ruim 5 weken.....
Ik moet morgen alleen nog even een goede dweilstok kopen, mijn oude heeft de geest gegeven.

Klinkt goed! Ik moet het bedje nog opmaken, maar de kleertjes zijn schoon, dekentjes gewassen etc. Wil idd nog even naar de kapper toe. En moet nog wat leuks maken voor op de muur voor de babykamer.
Dweilstok is wel handig ja... arbowet van de kraamverzorging vraagt er ook om...

Hoi,

lekker zeg !!! Hier begint het ook al aardig op te schieten. Klossen zijn opgehaald, van het weekend gaan ze eronder (bij ons wil dat ook zeggen de nachtkastjes en tv verplaatsen, klossen maken het bed breder en dan past niet meer alles) en er zijn een aantal dingen die we pas op het allerlaatst willen doen (commode omzetten, 2e bedje in onze slaapkamer en nog wat dingetjes). Op wat kleine zaken na nu alleen nog een geboortekaartje uitzoeken en gedichtje verder afschrijven en dan zijn we er ook klaar voor!
Geniet er maar lekker van dat het af is!

Natasja

Oh, wat lekker dat alles klaar is...
Hier moet nog genoeg gebeuren voordat er een babykamer is, de kamers voor de andere kids moeten eerst nog af n dan volgende week zaterdag eindelijk alles uit de kamer en dan beginnen aan de babykamer. Daar moet ook nog het een en ander gebeuren, dus we zijn er voorlopig nog niet. Ik hoop dat die kleine wel blijft zitten tot zeker 40 weken, want anders ben ik niet klaar (denk ik), maar volgens mij heeft deze kleine iets anders zijn zijn/haar hoofdje....
We zien het wel!
Gelukkig zijn de geboortekaartjes enz allemaal wel uitgezocht enz. dus dat is wel een last minder!
Succes allemaal!

Hahahaha...waar je je druk om moet maken he! Een dweilstok!!! Maar idd wel handig als je een goeie hebt.
Bij ons is de "verhaartijd" van de honden aangebroken...aaaaaahhhh... ik zie, voel en proef overal haren!!!! En nu maar hopen dat dat straks allemaal weer voorbij is....

Hmmm oh ja babykleertjes wassen... Heb jij ook met nummer 3 dat het 100 keer sneller lijkt te gaan dan de eerste en 50X sneller dan de tweede. Ik ga morgen maar eens een was aanzetten met Neutral.

Terug
Bovenaan