Ben er klaar mee

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanmorgen een test gedaan en zoals ik verwachte negatief! Ben er een beetje klaar mee ondertussen.....

Gaan nu eerst lekker even een weekje weg en dan toch maar ff de gyn bellen zodat we met clomid kunnen beginnen. Zal je net zien dat ik natuurlijk op vakantie ongesteld wordt bah bah.

Groetjes Beauty

Balen meid, snap dat je er klaar mee bent. Hoop zeker niet dat je ongi word op vakantie. Maar hoop wel dat je lekker kan ontspannen en even aan andere dingen kan denken. Wens je hele fijne ontspannende vakantie toe.

groetjes mama29

Lieve Beauty,

Wat klote zeg!! Had echt serieus een positieve test bij je verwacht. Nou wat niet is kan nog komen maar je dacht zelf al dat de duivles weleens zouden kunnen komen, bah, bah, bah!! Laat ze op je vakantie maar lekker weg blijven......

Hoop dat je een heerlijke, ontspannen vakantie tegemoet gaat en lekker genieten hoor want dat is ook belangrijk!! Er is zoveel moois te zien en een week vliegt voorbij.

Geniet!! Liefs en een dikke knuff Lynn.

hey beauty,

Balen!! Ik had het gehoopt voor je, echt waar!

Ik hoop dat je ondanks die negatieve test, toch kunt genieten van je week vakantie!

Lieve groetjes!

Vakantie komt helemaal goed hoor! En was er al vanuit gegaan dat ie negatief was dus teleurstelling is er niet..... Meer balen dat het zo lang duurt hahah

Het is aardig aan het rommelen in mijn buik dus mijn ongi zal er wel aankomen blehhh niet nu ik met vakantie ga hahaha

Ik zou ook gewoon de gyn bellen hoor. Je hebt tenslotte PCOS en de clomid geeft je in ieder geval een normale cyclus en veel meer kansen per jaar om zwanger te raken. Het is een hoop gedoe en de romantiek wordt wel iets lager, maar ja daar kom je wel overheen. Ik heb zelf ongeveer 3 keer per jaar een eisprong en met de clomid is dit toch 12 tot 13 keer per jaar. Succes!

ik kan het me heel erg goed vorstellen dat je er klaar mee bent hier nog 1 ! vanmorgen ook getest en ook weeer negatief ...

Suc6 !!

Liefss

Balen meis. Leef met je mee. Probeer toch te genieten van je vakantie.Met wie ga je op vakantie? Liefs

Terug
Bovenaan