Ben er klaar mee

Ben er helemaal klaar mee. Terwijl in niet zo snel zeur.
Elke week naar het ziekenhuis. Pozen wachten tot labuitslagen binnen zijn. Dan nog loopt het vaak uit. Kindje is groot. Dan bedenken ze suiker. Dan is je bloeddruk te hoog. Vorige week nog weer een halve dag in zh gezeten voor bevallingsspreekuur, echo en afspraak bij verloskundige. Zag er allemaal goed uit. Was alleen weer omhoog gekomen. Die week ervoor praktisch ingedaald. Lag nog niet helemaal vast, dus als vliezen breken liggen met die handel.
Vandaag weer voor controle is de kleine weer gedraaid. Dus een stuitligging. Donderdag dus weer halve dag zh. Wordt er moe van. Had me het verlof wel anders voorgesteld. Hoe bedoel je dwarsligger. Ben verdorie ruim 37 weken.
Pfff moest ff klagen.
Hoe is het met jullie allemaal?

Wel vermoeiend elke keer weer een andere situatie. Kan me voorstellen dat je je verlof zo niet had voorgesteld. Ben je wel een beetje klaar met de voorbereidingen en is er nog een kansje dat ze nog terugdraait?
Ik ben nu 36 weken zwanger en ik krijg tot nu toe om de 2 weken controle, omdat er geen bijzonderheden zijn. Hoop natuurlijk dat dat zo blijft. Ik heb wel de nodige kwalen, maar daar ben ik nu aan gewend en dat is te doen. Hoop dat je wat rustiger naar de bevalling kan toeleven.

Inderdaad lastig steeds anders. Ben er wel klaar voor. ze gaan het morgen weer proberen terug te draaien. Maar vraag me wel af of het dan niet weer terug draait. Het lag vorige week goed. Het heeft gewoon veel ruimte. Ze mogen het van mij wel gaan inleiden. Ben morgen 38 weken.
Heb verder ook weinig klachten. Veel minder als bij 1e zwangerschap. Dat is wel prettig. Zul jij ook vinden. Dan moet jij nog 4 weekjes? Wordt wel spannend hé

Hoop voor je dat ze de kleine makkelijk kunnen terugdraaien en dat het blijft liggen. Fijn voor je dat je verder niet veel kwalen hebt. Ik vind het reuze spannend wanneer de kleine komt, 38 weken zou ik ook niet erg vinden. Gyn denkt dat het wel 40 weken wordt, omdat alles tot nu toe gemiddeld is gegaan. We laten ons verrassen.
Succes morgen!

Pfff, lekker hoor. Ik zou er ook gek van worden. Hier gaat alles goed. Mevrouw ligt al weken naar beneden, groeit goed en bloeddruk is in orde. Ik klaag over dat ik met verlof moet! En ik besef dat dat echt enorme luxe is. Ik heb alleen last van mijn rug (als ik weer eens te ver voorover gebogen rondgelopen heb) en wat vocht in de benen 's avonds. Verder huppel ik nog vrolijk rond. Ik ben benieuwd wanneer de uk komt. Vanavond even buikpijn gehad, toen was ik wel even zenuwachtig. Ik wil nog een paar dingetjes doen voordat nr 3 zich meldt! En bij de tweede begon de bevalling met een zeurende buikpijn, dus ik kneep 'm toch even, maar het is nu weer in orde. Mijn vk denkt ook dat het voorlopig nog niet komt, aangezien de vorige keer het 39 en 40 weken precies was. Ik ben heel nieuwsgierig wanneer ons meisje komt. Ik ben zo benieuwd naar haar! Maar ik kijk ook tegen de bevalling op. De vorige bevalling ging zo snel dat de vk er nog niet was (tja, weeen waren nog niet 5 min na elkaar toen de vliezen braken en toen die braken was het binnen 5 minuten gepiept, terwijl mijn ouders nog op bezoek waren). Ik durf niet al te veel te hopen op zo'n makkelijke bevalling, maar stiekem hoop je toch dat het weer zo zal gaan.

Heel veel succes morgen! Ik hoop dat ze de kleine weer teruggedraaid krijgen.

Dank jullie wel. Vandaag succesvol gedraaid. Nu moet hij natuurlijk wel blijven liggen. Volgens gyn zou de juiste houding voor de baby ook het makkelijkste zijn. Waarop ik zei, waarom is hij vorige week dan nog gedraaid. Had hij geen verklaring voor. Zie maandag met de controle wel of het nog steeds goed ligt. Viel me alleszins mee trouwens. Iedereen zei dat het erg pijn doet. Nu ben ik niet zo'n watje, maar heb nu alleen een beurs gevoel in mijn buik. Daarentegen drukt hij nu niet meer met zijn hoofd tegen mijn ribben.
Van mij mag het ook komen nu. Ben erg nieuwsgierig hoe hij er uit ziet. Een makkelijke en snelle bevalling lijkt me ideaal. Als ik nog maar wel ff in het ziekenhuis kan komen. Ben trouwens wel benieuwd of ik de symptomen herken. Vorige keer braken gewoon mijn vliezen. Na 2 dagen ingeleid. Die mazzel schijn je niet zo vaak te hebben. We zullen heus wel richting de 40 weken gaan. Aan de andere kant kan een van ons zo bevallen zijn. Laten we het hopen.
Succes dames

Terug
Bovenaan