ben er klaar voor kom maar op

Op dit moment zit ik super in mijn vel, ondanks de stress die ik op dit moment heb door vele omstandigheden (zowel positief als negatief). Ik ben echt klaar voor de echte tweede ronde  en voor de dubbele dosis tamoxifen, kom maar op met die troep. Alleen er is een klein probleempje mijn ongi wil nog niet komen. Moet morgen aan de provera om de boel op te wekken maar dan kunnen we van start voor de echte ronde twee, vorige maand was niet een echte. Dusse nog even meiden en ik ga weer helemaal los!
 hahahahahaha. Oooh ja jullie moeten allemaal de groeten hebben van pietje!

Dikke knuf Sjanneke

Heeeee Sjanneke,

That's the spirit!!! , natuurlijk gaat het lukken in ronde twee....

Kom maar op met die hormonen, ze zullen jouw niet klein krijgen, succes met slikken van provera, en doe de lieve groetjes terug van mij aan Pietje, Pietje is zeker nu even blij dat je nu niet achter hem aanzit met de koekenpan.

lfs Mick

haha, gelukkig ook nog steeds humor op het forum!!
heel veel succes meid en mischien alvast wat sterkte voor pietje???
hij is nu natuurlijk wel wat gewend, dus zal het wel overleven.

Hooiii sjanneke

Ik wil je even heel veel succes wensen met de nieuwe ronde en als je het even niet ziet zitten of heeeeel  bent kom je het dan even hier af reageren dan heeft pietje wat meer rust en kost het wat minder koekepannen...
Ik hoop zo voor jou dat er een heel mooi ei gaat groeien na al die hormonen...
Veel succes denk aan je.

liefs rozemarijn

Haai, Pietje doet iedereen de groetjes terug! Hij leeft regelmatig in duisternis (krijgt doek over zijn kooi). en fluit dan de wonderlijkste deuntjes?!!!!! Ik heb hem de situatie eens goed uitgelegd en hij begreep het allemaal goed. Mentaal gaat hij zich voorbereiden hahahaha.

bedankt voor alle succeswensen e.a ik ga zeker weer gebruik maken van het forum om mijn verhaal te doen met hormonen in mijn lijffie. Misschien dat het deze keer wel mee valt (en de koekepan ook nie meer valt).  

Dikke knuf en aan iedereen heel veel geluksduimen en een groot tjakka gevoel.

Sjanneke  

Terug
Bovenaan