Ben er klaar voor...!!!

Ben nu bijna 38 weken zwanger, van mij mag ze komen. De andere kids hebben vakantie, dus geen heen en weer geloop van en naar school en gelet op tijd. Nog een beetje rommelen in huis, in principe is alles klaar mar het kan natuurlijk altijd opgeruimder en netter.

Kom maar op kleintje, mamma, pappa, je broers en zusje kijken naar je uit!!
 
@ felicia,

dat denk ik niet hoor, ben van allemaal tussen de 39 en 40,5 weken bevallen.

Zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt, ben al bijna 39 weken ipv 38.
 
Ik zal ook voor je duimen! Mijn uk mag lekker nog even zitten hoor... ik hoop tot na koninginnedag want dat wil ik niet missen hoor. Hier in Kampen doen ze altijd veel leuke dingen... dus ik duim voor een mei-baby!
 
nou die van mij mag nu wel komen ben ruim 41 weken nu en ik wil hem toch wel erg graag in mijn armen hebben. wordt morgen gestript en we hopen dat dat de bevalling op gang helpt anders dinsdag of woensdag ingeleid en daar zit ik niet echt op te wachten.

jullie horen het wel.........

groetjes Sandra
 
@ bloempje,

nou koninginnedag trek ik niet meer als ik nog niet bevallen ben dus maakt mij niet u8it of ze al komt. Vind het altijd wel gezellig hoor maar lopen lukt bijna niet meer dus geef mijn portie maar aan fikkie.

@tygotiger,

pf ja dat snap ik dat je het dan wel zat bent. ik ga voor je duimen dat je niet ingeleid hoeft te worden!
 
Terug
Bovenaan