Ben er klaar voor!!

Zo ben helemaal klaar, huis aan kant, babykamer klaar, kraambed besteld, geboorte kaartjes besteld en enveloppen geschreven, namen bedacht, waterdicht onderlaken op bed, verder alle baby spulletjes in huis.
Dus........ kom maar op met die baby!!

Nou ja nog even 4 weken wachten, want dan mag ik thuis bevallen, maar wel een heerlijk rustig gevoel dat alles klaar is.

Hoe ver zijn jullie?

Groetjes......
 
oooow heerlijk! Ik verwacht dat hier volgende week zover klaar is! Het kamertje van onze oudste (nouja, oud, bijna 15 maand hihi) is bijna klaar en dan kunnen we de kleine maatjes etc weer tevoorschijn halen :) !
Bed is al omhoog en het kraampakket staat bij de deur....nog wel ff tas inpakken, want ik ga in het vrouwkindcentrum bevallen!
Geniet ervan!!
 
Wat goed, zeg! Zover ben ik helaas nog niet. Morgen vertrekken we voor 10 dagen naar Drenthe en ik ben al blij dat we het kamertje zo ongeveer af hebben en dat we waarschijnlijk het geboortekaartje gevonden hebben... Daarna nog even wat dingen afmaken... O ja en dan ook nog wat extra dingen regelen omdat we in Duitsland wonen en die in Nederland automatisch gaan: aanmelden bij de kinderarts, verklaring vragen om de verloskundige na de thuisbevalling de 1e controles te laten doen, gesprek met verloskundige over voorwaarden voor thuis bevallen en daarna verklaring tekenen (en mijn man ook), inkopen doen voor de benodigdheden tijdens de bevalling (hier hebben ze geen kraampakket) enz. Kortom, nog genoeg te doen! Gelukkig gaat de tijd dan wel lekker snel ;-)
 
wat een heerlijk opgeruimd en overzichtelijk bericht :D

bij mij begint de rust langzamerhand te komen: mssr ik ben ook een late augustus moeder: namelijk 25e uitgerekend.

Ik had altijd meer dan 25 clienten op het werk en dat zijn er nu nog 10. Ik heb er al 17 stuk voor stuk netjes overgedragen.

eerste naam is er, tweede naam nog twijfel tussen een paar, maar al wel gezamenlijke ideeen en dat is al heel wat :D

We hebben heel lang al wel glas in huis gehad om boven de ramen te vervangen voor dubbelglas, dit is vorige week gedaan

de ramen moeten in ieder geval nu van de binnenkant geverfd worden

Het wiegje is bijna klaar, er moet alleen nog een nieuw matras in en dan is de babykamer klaar.

De box is vorige week gekomen en staat al bij ons in de kamer te pronken

Er zijn nog wel wat dingen die ik wil doen, maar ik moet zeggen dat de basis er is en in mijn verlof vind ik het ook fijn om dingen te blijven doen ( vooral als het regent).
 
Hier ook zo goed als klaar!:) Tenminste, de babykamer dan.. Verder moet er natuurlijk nog wel flink gepoetst worden maar komt helemaal goed! Nog ongeveer 10 weekjes voor mij, ben nl. de 29e uitgerekend dus heb nog even de tijd;)
 
Ik heb ook nog even, ben ook de 29e uitgerekend. Hier wordt het lijstje ook steeds korter, maar de vermoeidheid weer steeds erger. Ben vanaf dag 1 dag ik zwanger ben, moe geweest, net een paar goede weken gehad en nu komt het dubbel zo hard weer terug. Daarnaast slaap ik erg slecht, door de beweeglijke baby en naar de wc moeten, dat vind ik niet zo erg. Maar als ik om 4 uur (elke nacht zo'n beetje standaard) naar de wc ben geweest hoor ik daarna de vogels fluiten, de kippen en het nieuwe hondje van de buren en val ik pas rond 6 uur weer in slaap.... Erg vermoeiend, naast alle andere klachten....
Babykamer is wel bijna klaar. Nog 4 weken werken en dan heb ik verlof.
 
Wat een heerlijk idee dat alles klaar is. Moet nog beginnen......we gaan 22/23 juli nog verhuizen maar omdat het de derde is heb ik alles nog en kunnen we straks alles zo op zijn plaats zetten. Ben al wel begonnen met wassen want als ik dat na de verhuizing nog moet doen wordt het wel wat krapjes, ben 12 augustus uitgerekend. Ben inmiddels wel gestopt met werken want dat lukte niet meer. Officieel gaat mijn verlof 1 juli in. Zal blij zijn als de verhuizing achter de rug is en ik hopelijk nog twee a drie weekjes kan uitrusten met de rest van het gezin want dan hebben we nl allemaal vakantie.
 
Terug
Bovenaan