ben er maar weinig.....boehoe

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

we zitten midden in een verbouwing en door alle herrie ben ik de hele dag van huis met mijn kleine meid, iedere dag naar oma, zodat ze daar wel wat kan slapen. s'avonds ga ik dan weer naar huis, maar ben ik zo kapot van de hele dag sjouwen dat vaak de puf niet meer heb om veel hier te zijn. Moet dus alle gezelligheid even missen maar als het goed is is het weekend voor mij thuis, met Emma samen...dan hoop ik dus weer wat meer hier te zijn.
Ik probeer het nog wel in de avonduren!!

Groetjes Monique

Dan wachten we maar met smart op het weekend voor nog meer gezelligheid!!!!

Heel veel succes met de verbouwing,

Groetjes Ilona

ha heb ontdekt dat de zolder redelijk bestand is tegende herrie!! en daar staat tot 8 sept ook een pc, dus kan ik toch even spieken hier....hoezo verslaafd, trouwens de mannen zijn te laat vandaag dus nog geen herrie in huis. Straks naar de fysio en dan maar weer naar oma.

Groetjes Monique

nog zeker tot donderdag!!! maar dan hebben we aan de achterkant ook allemaal nieuwe kozijnen met horren voor de ramen, dus wel erg fijn!!

groetjes

Wat een gedoe joh, zon verbouwing! fijn dat je bij oma terecht kan, ik weet niet wanneer ze jarig is maar wordt het niet eens tijd om een pc kado te doen?

of een laptop .....hahahaha

Nog even tanden op elkaar. Waarschijnlijk ben je het hele weekend online

Ha Monique,
tsja... niks aan te doen toch.... je krijgt er wel hele fijne ramen voor terug, voor dit ongemak. Dus tsja....
Jammer dat je niet veel hier kan zijn, maar daar kan je verder toch niets aan doen.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan