Ben er niet zoveel.... Sorry!

Lieve meiden,

Ook ik heb last van moe zijn, misselijk (de ene keer erger dan de andere keer) en ik merk dat ik hierdoor minder vaak reageer dan dat ik zou willen!

Uiteraard ben ik voor iedereen die één goede echo heeft gehad heel erg blij!! En leef ik met jullie mee, ook de klaagzangen.... Alleen heb ik nu niet zoveel energie over om op alles te reageren, ik probeer wel bij te blijven met lezen, maar neem het me niet kwalijk als ik niet bij iedereen reageer... Het ligt er net aan hoe de dag/dagen gaat/gaan... Ik ben met één baan van 4 dagen en één kleine van 15 mnd best druk om uberhaupt met het huishouden bij te blijven al aan het passen en meten.... Maar! Ik weet dat straks de energie ook weer terug komt, dus dat houdt ik maar voor ogen!

Volgende week heb ik de intake bij de vk en dan zullen we ook wel horen wanneer de eerste echo is!

Een heel fijn weekend meiden!

Och meid daar hoef je, je niet voor te verontschuldigen. Je doet wat je kan, en het moet allemaal leuk blijven. Je hoeft echt niet elke keer te reageren. Nog even en dan krijg je dt gevoel dat je de hele wereld aankan.

Ow meid, dit is echt begrijpelijk hoor! Snap niet waar je de tijd vandaan haalt! Ik werk 20 uur met kleine van een jaar en 7maanden, heb mijn handen vol!!!!

Verontschuldigen hoeft dus echt niet!!!

Sterkte met je misselijkheid, ik weet hoe vervelend het is! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs

Hey lieve meid,

Dat geeft toch helemaal niet, denk eerste maar aan jezelf, wij weten heus wel dat je mee leeft! Je hebt je handen vol, komt vast een tijd dat het weer wat beter gaat. Hoop dat je gauw meer weet over een eerste echo! :)

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan