Ben er nog hoor!

A

Anoniem

Guest
Hoi mama ´s

ben wat afwezig geweest de afgelopen week. Met de meiden ben ik 4 dagen bij mijn ouders geweest, druk met werken en daarvoor ook nog ziek geweest, dus dan ben je wel met andere dingen bezig.

Met Meike gaat het minder lekker, kan duidelijk merken dat haar weerstand minder is... daar is weinig aan te doen maar we gaan vandaag toch maar naar de ha. Ze slaapt heel slecht en kan alleen rechtopin slaap vallen. Ik wil dat haar oren goed onderzocht worden dus wellicht een doorverwijzing. Zit er zelf ook wat doorheen, ze heeft veel verdrietjes en valt zomaar in slaap en heeft continu verhoging... genoeg aanleiding voor een bezoekje.

Oh ja de pc had ook perikelen dus dat kwam er deze week ook nog bij.

Ik heb wel meegelezen en mij op hyves aangemeld.

Nou tot lezens maar weer!!
Groetjes Renske

Hai Renske,

Moest inderdaad aan je denken, had al een tijdje niets gehoord..... Maar dat kan natuurlijk gebeuren he, druk met vanalles. En dan die kleine meid van je, sneu hoor. Heel veel beterschap in ieder geval en ben benieuwd wat de huisarts ervan zeg!

Liefs en tot gauw
Susan

oh jee, dat zijn weer een aantal problemen bij elkaar, bah!

ben benieuwd wat de HA zegt, als je een doorverwijzing krijgt, dan moet je natuurlijk naar het vasteland, levert weer extra stress op denk ik??

veel sterkte met alles, en hopen dat alles snel weer beter gaat met jullie, Meike en haar grote zus!

liefs Jenneke mv Ivar

Welkom terug dan maar

En beterschap met de kleine meid, laat je nog even horen wat de ha heeft gezegd.
Liefs sandra

Hoi!

Ben je al bij de huisarts geweest met je meisje??
Ik zou er ook wel op staan dat ze goed onderzocht word want het klinkt niet normaal zo.

Een ander vraagje: Hoe is het met   je zus? Ik dacht laatst nog aan haar.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Terug
Bovenaan