ben er ook weer eens!

Goeieavond!

ff update vanaf hier... heb het momenteel zo druk met van alles dat ik soms helemaal vergeet hier te kijken. heb net wel alles ff bijgelezen, maar niet meer overal op gereageerd!

Hier alles prima! Jorn doet het super! is een klein ondernemend dondersteentje, maar dat mag de pret niet drukken. hij schud en roept nu zelf al nee als ie naar de tv kabels loopt. maar vervolgens gaat hij er wel aan trekken!
Hij rent als een gek, en snel dat ie al kan... als ie de kans krijgt loopt ie weg. want meneer weet precies waar de speeltuin is en hoe hij daar vanaf achter huis moet komen. heb mijn handen vol aan mijn kleine monster!
inmiddels is het gebit bijna compleet, nog 4 kiezen en hij heeft ze allemaal. het gaat zo gigantisch snel allemaal...
We hebben het hier al even over een 2e gehad, maar ik wil nog wel even wachten, want het is zo snel gegaan, dat ik echt nog even van mijn mannetje wil genieten voor hij "echt" groot word.

Liefs !

Hoi,
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Hier nog steeds maar 6 tanden hoor! En lopen doet Joany ook nog steeds niet los wel aan de hand en als ze dr eigen ergens aan vast kan houden maar niet los.
Hier nog geen plannen voor een 2de, we krijgen 25 april een nieuw hondje dus eigenlijk weer een baby haha.

Nou meid geniet er maar lekker van.
Liefs Priscilla

Wat fijn dat het allemaal goed gaat!!
Het gaat idd heel snel allemaal...ik denk ook al aan een tweede maar wil nog ff wachten. En moet dit altijd rustig brengen bij me vriend hahaha al heeft hij zelf ook al paar keer een opmerking gemaakt over een tweede ;-) we zullen zien.

Hoe gaat het met je werk?

wat fijn idd dat het allemaal zo goed gaat, genieten is dat he van zon kleintje.
hier geen vijfde krjgt mijn man een hartverzakking, hahah

hier nu 6 tandjes, onderste hoektanden komen nu ook door.

Terug
Bovenaan