Ben er ook weer

Hallo allemaal,

Na een aanal weken radiostilte van mijn kant ben ik er weer.

Mijn schoonvader is inmiddels overleden en ik hoop dat na deze verdrietige tijd nu vooral ook de rust terugkeert.

Met mij gaat het verder goed (nu 13+4).
Heb het idee dat de vermoeidheid ondertussen wat begint af te nemen. Mijn stemmingswisselingen gaan lekker door (vond van de week alles opeens 'stom', zo ken ik mijzelf niet). En zelf het plassen 's nachts lijkt wat minder te worden. Mijn buik is al iets gegroeid (al is dat alleen voor bekenden te zien, vreemden denken gewoon dat ik wat kilo's zwaarder ben dan ik ben), maar nog niet echt een baby-buikje. Heb mijn eerste zwangerschaps-jeans gekocht:)
Maandag 8 oktober a.s. mijn volgende bezoek aan de vk gepland.

Hoe is het met jullie?

Hej Es,

Gecondoleerd! veel sterkte bij het verwerken.

Toevallig van de week ook 2 broeken gekocht, gaan ineens erg strak zitten en vooral in de avond. Ben nu 13+4, maar merk dat mn buik snel dikker wordt. Krijg hef maandag ook een echo?

Hey Es1979,

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader!! dat zijn vervelende dingen en zeker in deze tijd, erg dubbel allemaal.
Hier gaat ook alles goed ik ben nu 14+5, ik had al een zwangerschapsbroek van me opa gekregen, en vorig weekend kwam me schoonzus met 3 tassen vol zwangerschapskleding dat had ze nog, dus nu kan ik kijken wat ik pas...
Ik moet wel snel opzoek naar een jas, t word nu koud en me eigen jassen beginnen een beetje krap te worden

16okt heb ik de volgende afspraak bij de VK en 30 okt een afspraak bij de gyn, voor een (hopelijk) eenmalig bezoek, ivm een diabeties verleden.

Gecondoleerd, heel veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet! En geniet inderdaad, want voor je het weet is het april!

Veel succes bij de verloskundige!

Liefs!

Terug
Bovenaan