ben er toch weer

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ik heb een paar weken niet op dit forum gereageerd,omdat ik er echt teveelbezg was..we hadden/hebben een hoop problemen in de famile en daar wilde ik me volop op concentreren..maar ik heb hier wel af en toe mee gekeken..
ik ben er de afgelopen 3 a 4 weken niet bezig geweest met zwanger worden en gewoon geklust wanneer we zin hadden,maar wel een beetje rekening gehouden met ons ei.
als ik uit moet gaan van een cyclus van 35 dagen,want dat was de laatste keer zo,dan moet ik volgende week maandag ongesteld worden..aar ik heb sinds vandaag zo''n menstruatie buikpijn echt niet normaal.
en ik ben echt heel erg emotioneel..elke keer als ik aan de problemen van mijn familie denk dan schiet ik weer vol..zo ben ik normaal echt niet en vooral niet met andere mensen in de buurt..nu ben ik zelfs in huilen uitgebarsten bij mijn oma,en dat doe ik normaal nooit omdat ik niet wil dat zij zich zorgen maakt om mij..
ik weet het gewoon allemaal niet meer..
sorry voor het lange erhaal maar moest het echt gewoon ff kwijt....

liefs kimberley..

He Kimberly

Dat maakt toch niet uit. Je hormonen gieren door je lijf en er hoeft maar iets te gebeuren en je schiet vol. Ik kan ook zo ineens gaan huilen, moet mijn tanden soms strak op elkaar zetten. Dat van je problemen met je familie brengt natuurlijk heel veel emotie met je mee en als je hormonen ook zo tekeer gaan. Het word dus een spannend weekje voor je. Klagen en zeuren mag he op deze forum. Je hart luchten kan heel fijn zijn. Je kunt je verhaal hier kwijt. Veel succes en sterkte.

Groetjes Sharine

Hoi Meis,

ik kan me voorstellen dat je een beetje afstand had genomen van het forum en dat je niet teveel bezig was met zwanger worden.
Ik hoop voor je dat je alles wat er in en rond je familie gebeurt, wat dat ook moge zijn een plekkie kan geven.

Dat je emotioneel bent, is natuurlijk heel logisch en ik denk ook niet dat er een verklaarbare reden is dat je zo emotioneel reageert waar iedereen bij bent.
Ik ga voor je duimen voor aankomende maandag dat de rode duivels wegblijven en jullie doormiddel van een positieve test een lichtpunt hebben in donkere dagen.

Sterkte en succes met alles.

Liefs Randy

hey sharine

bedankt voor je reactie..ik schoot gelijk weer vol haha..
maar ieder geval bedankt,,

liefs kimberley..

en randy ook hartstikke bedankt..

als ik allemaal lees wat jij hebt meegemaakt dan denkt ik waar zit ik nou weer mee..

heel veel sterkte ermee..

liefs kimberley..

Graag gedaan meid maar daar heb je ons voor. Huil maar lekker geeft niets.

Groet Sharine

Ach Meis,

zo heeft iedereen wat, en moet iedereen dingen doorstaan.
Bij ons heeft alles een plaatsje, en we hebben er vrede mee, alles gebeurt met een reden denk ik dan maar, en wat betreft onze dochter, we weten dat we de juiste keuze hebben gemaakt en dat ze geen pijn heeft hoeven lijden.

ik blijf maar positief omdat ik er niks aan heb om bij de pakken gaan neer te zitten, das niet altijd makkelijk, maar ik denk maar zo, ik ben zelf gezond, mijn vriendje ook, dus onze tijd komt nog wel.

Nogmaals heeeeeeeeeeel veel sterkte, en weet ook jou verdriet heeft een reden en daar moet je gewoon door heen, neem er de tijd voor en als de tijd rijp is kan je het een plaatsje geven.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan