Ben er vandaag achter dat ik zwanger ben.

A

Anoniem

Guest
vind het nu allemaal spanend . wat gaat er nu allemaal gebeuren . en wie kan mij uitleggen wat het HCG inhoud want mijn HCG is nu 169 en ik weet niet wat dat inhoud.

Als eerste van harte gefeliciteerd en welkom op het forum!!

Hcg is het zwangerschapshormoon dat de baarmoeder tegenhoud om de vrucht af te stoten. De baarmoeder wil van nature alles wat 'vreemd'  is afstoten en dat moet nu natuurlijk niet.
Na 10 weken heb je de piek gehad en neemt progestoron die functie over en doet uiteraard meer dan alleen dat.

Omdat je weet hoe hoog je hcg is neem ik aan dat je lang bezig bent geweest en in het
medische circuit zit?

gr mama van MD

gefeliciteerd!

ik weet niet wat je hcg op welk moment moet zijn. ik had in mijn 6e week 42.000 (wat hoog was zei de gyn) en 2 dagen later 46.000 wat een minimale stijging was. Maar bij de echo 2 weken later was alles goed!

en we hoeven nu niet meer naar de gyn. dus ik weet niet wat ze verder doen qua metingen en wat het moet zijn.

Hallo,
Gefeliciteerd! Ik ben er zelf afgelopen zaterdag achtergekomen dat ik zwanger ben. Ik denk 5 weken. Ik vind het ook hartstikke spannend!
Groetjes Jeanet

Hey,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap   :D

ik ben nooit bezig geweest met het HCG... deed me niet zoveel... was zwanger da was het belangrijkste :p

en schommelt toch nog heel veel...
Maar heel veel succes en weinig kwaaltjes toegewenst

Liefs Esther ( 20 wkn 3 dgn )

je hoort vaak hoe hoger je HCG des te meer zwangerschapklachten, ik heb geen idee wat het mijne was maar had weinig zwangerschapshormonen omdat ik ook nog gewoon 2 kjeer ongesteld ben geworden in de periode dat ik zwanger was en dat hoorde bij dat beeld...gewoon lekker zwanger zijn hoor al die getallen zeggen toch niets!

Terug
Bovenaan