Ben er weer eens.

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben hier niet vaak geweest de afgelopen weken maar lees zo nu en dan nog eens mee.
Het gaat nu wel weer wat beter met me maar die operatie heeft er echt ingehakt. Werk nu 6 uurtjes per dag en ben langzaam aan het opbouwen.

Maar nog steeds niet zwanger. Vorige week weer ongi geworden. Dus volgende week gaan we er weer voor. Wordt het nu echt zat maar de wegen zijn vrij!!! Dus het moet lukken zou je zeggen.

Emotioneel gezien gaat het nog niet echt super. Zoals jullie misschien nog wel weten is mijn eigen zus zwanger en mijn schoonzus (en mijn schoonzus houdt dus echt geen rekening met ons) en sinds gisteren weten wij ook dat onze beste vrienden hun 1ste verwachten.  Leuk voor hun maar niet voor ons. Ik merk nu ook dan mijn man het er moeilijk mee heeft. Maar we gaan gewoon door.

Ik zie een heleboel nieuwe mensen hier op het forum, welkom helaas.

Gr Ester

Lieve Ester,

He daar ben je weer, vroeg me vanmorgen idd nog af hoe t met je gaat! Hier emotioneel ook niet superlekker hoor, met ups en downs...

Je had toch kijkoperatie gehad? Mij viel het ook best tegen, terwijl de verhalen die je erover las reuze meevielen.

Hier net weer eisprong gehad, dus voorlopig weer fijn in de wacht....

Rottig he, als iedereen maar zwanger is... Ik vind dat ook zo moeilijk!!! Het kindje van mijn zusje wordt over een paar weken 1 jaar. Ik weet nog hoeveel verdriet (naast blijdschap hoor) ik had toen ze geboren was en nu is ze alweer een jaar en staan wij nog met lege handen, het is gewoon zo confronterend...

Sterkte meid, dikke kus Mickey

Hoi Mickey,

Volgens mij ben jij nog de enige die ik hier ken en mama peet.

Maar ik heb idd een kijkoperatie gehad. en het is echt niet leuk. Ze hebben dan ook meer gedaan dan alleen maar gekeken (verklevingen in baarmoeder, cyste uit eileider, hartvormige baarmoeder en mijn eierstok zat verkleefd aan mijn darmen)
Nu heb ik gelukkig mijn collega's mee omdat ik natuurlijk op de gyn werk maar onze vrienden en familie snappen er echt niks van. Die weten echt niet wat het inhoud en horen alleen het woord kijkoperatie dus valt het wel mee. Nou mooi niet dus. Kan er soms zo boos over worden en als je het uitlegt dan snappen ze het volgens mij nog niet. Had/heb jij daar ook last van?

Bij mijn wordt de kap telkens groter als ik hoor dat iemand zwanger is. Op zich wel logisch maar ik heb kan op de een of andere manier ook geen interesse tonen.  Moet ik natuurlijk niet doen maar ik vind het de laatste tijd zo moeilijk. Zit nu in een fase waarop iedereen zwanger wordt en in mijn fam krijgen ze allemaal hun 2de of 3de.
Maar we geven niet op. en jij ook niet!!

Liefs Ester

Lieve ester en mickey,

Ik heb even jullie verhaal gelezen en wil jullie even een hart onder de riem steken.

Ik vind het heel vervelend voor jullie dat jullie in de omgeving allemaal zwangeren zien en zelf nog moeten afwachten, heel frustrerend allemaal.

Ik hoop dat het jullie snel toe mag komen want het is jullie zeker gegund!!!
Hopelijk kunnen jullie hier samen jullie verhaal goed kwijt en vind je steun bij elkaar.

Heel veel succes de komende tijd en ik hoop snel goed nieuws van jullie te lezen.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan