Ben er weer even (terug van weg geweest)

Hoi lieve dames,

****Chantally goed nieuws, wauw!!! Positief blijven denken dan moet het deze keer toch goed gaan! *****

Helaas werd ik gister weer gewoon ongi, oke we hebben niet alles op alles gezet de afgelopen keer, maar hoop mag je altijd hebben, toch?!
Ik voelde het al aankomen enige dagen, dus ik was al iets voorbereid.

Toen ging vanmorgen de telefoon en werd mij verteld  dat mijn nicht zwanger is (die begon net als wij in september ´04). Oke, het is hun gegund en bovendien haar eerste zwangerschap  (wij hebben  al een kerngezonde knul),  dus dat heb ik snel gerelativeerd.
Spreek ik vanmiddag een vriendin, blijkt een andere vriendin ook zwanger te zijn en heeft mij voor het gemak maar niet gebeld. Ze heeft me nooit gebeld, ook niet toen ik een miskraam had gehad, maar dit doet wel pijn. Ik ben een beetje verdrietig vandaag,
dat kunnen jullie alleen begrijpen. Want mensen die nooit een  miskraam hebben  ervaren weten niet wat het is. Maar ik ben nog steeds een mens en geen hond die ontweken moet worden. Soms haat ik dit soort mensen. En als je  er wat  van zegt dan ben je nog jaloers ook!

Goed, ik had me gisteravond al voorgenomen het leven toch van de zonnige kant te bekijken, nadat ik een  beetje een dipdag had,  dus probeer het allemaal van me af te gooien en verder te gaan.
Lekker genieten  van mijn kleine vent vanmiddag, die nu nog lekker ligt te slapen.

Lieve meiden, tot  snel  en NOD dames van deze dagen, VEEEEL Succes en Sterkte,

groetjes Angelique  

Heej Angelique,

Dus jij ook weer een ronde verder, toch altijd weer balen he!
Ik zat gister dus echt in een DIP. Naast mijn ongi die erg vaag begon, niet heftig, was het afgelopen zondag ook mijn eerst uitgerekende datum ja en daar heb ik toch wel aan gedacht. Ik kijk nu af en toe(misschien wel niet slim) ook wel op het april 2005 forum om te kijken wie al mama zijn geworden. Ik ben gewoon nieuwschierig! Als ik 's ochtends door de wekker wordt gewekt en moeilijk op kan staan denk ik: anders had ik nu verlof! Erg he! Gelukkig denk ik vandaag alweer stukken positiever, mijn ongi is nu echt aan het loskomen.
Deze maand ga ik er echt minder mee bezig zijn, als ik over 4wk weer ongi word ga ik een maand aan de pil. Eind mei gaan we op vakantie en als ik aan de pil ben kan ik dan heerlijk genieten van alles! En dan stop ik direct weer na 1 maand en dan gaan zien we dan wel verder.
Dan zijn we ook een jaar verder!
Ik blijf positief ik hoop dat het met jou vandaag ook weer stukken beter gaat. Wel vervelend soms die mensen om je heen. Zo hoorde ik van de week. Dat op een verjaardag in de fam. van mijn vriend, nadat wij weg waren over ons is gesproken. Mijn vriend zijn zus had gevraagd, zou Biate niet een zwangerschap aanduren? Ze is nog steeds niet weer zwanger? Ja net al is dat zomaar klaar! Ze weten door weinig interesse  alleen van mijn 1e mk in september! Maar toch! Net al is iedereen maar zwanger in NO TIME! Raar achter de rug om kletsen, waraom niet gewoon aan mij vragen. Heel verhaal, ga nu werken.

Liefs van Biate

Hoi Angelique,

Zo'n dip kan maar zo komen kijken, he. Ik had er vorige  week ook last van, toen stond er een vriendin op de stoep die het zwangerboek terug kwam halen dat ik van haar had geleend. Ze is alweer 4,5 maand zwanger en had haar kindje van bijna 1 bij zich. Pfoeh, dan is het weer helemaal mis voor een paar dagen.

Maar ze vertelde me er meteen achteraan dat de tripeltest er niet goed uitzag en dat ze een vruchtwaterpunctie heeft laten doen. Nu is het wachten op de uitslag... Was ik opeens een stuk minder jaloers.

Het hakte er wel in, zeg. Ze heeft een ontzettend lief dochtertje, en het idee dat ik nu een gezond zoontje (mk na 15 wk, hij was 19 maart uitgerekend) had kunnen hebben, als alles goed was gegaan, brengt me af en toe flink van mijn stuk.

Nou ik ga weer wat anders doen, want ik voel de dip-bui alweer hangen...

Liefs,
Marjon

Hoi lieve dames,

Bedankt voor jullie berichtjes, zo voel ik mij niet alleen in ieder geval, want jullie staan allemaal voor dezelfde situatie. Dat geeft steun in sombere dagen, maar ik probeer toch weer de draad op te pakken, want ik wil niet te lang in de put zitten.
Soms heb ik ook zoiets van als  het mijn tijd is is het mijn tijd, het lot bepaalt, denk ik.

Biate, ga je echt weer met de pil beginnen? Het is een bijgeloof he, als ik jouw verhaal zo lees.   Vind je niet dat je dan sowieso een kans mist van de maand dat je de pil gebruikt? Ik kan er in komen hoor dat je er even genoeg van hebt, want dat had ik ook de afgelopen maand en toch heb ik daar nu spijt van. (ik wilde even niks van sex weten, dus dat is eigenlijk ook jezeflf onthouden van...) Heb jij ook zo ´n fijne schoonfamilie die zich niet voor jou interesseert? Goh, ik kan er geloof ik over meepraten. Nooit hebben ze me gevraagd hoe het nou met me gaat, ja toen ik net een miskraam had gehad, had ik een van mijn schoonzussen jankend aan de telefoon. Ik kan ze momenteel wel schieten. Zelfde geldt voor jou, ze vragen het zich alleen af achter je rug om als jij weg bent, gemeen hoor!

Marjon, bij jou komt ook alles weer naar boven in deze tijd, begrijp ik, anders was je nu mama geweest! Dat doet pijn, ik kan de zwangere buiken om me heen momenteel ook moeilijk verdragen, want dan schiet ook bij mij door mijn hoofd dat ik nu ook behoorlijk was gaan uidijen (ongeveer 6 maanden). Een miskraam van 15 weken lijkt me echt een nachtmerrie. Hoe is het in gods naam mogelijk vraag je je dan af.

Goed ik ga over  3 weken weer naar mijn paranormaal pscychotherapeut en ben zeer benieuwd of de homeopatische pilletjes die ik naar aanleiding van mijn 1e bezoek aan hem slik, ook daadwerkelijk mijn hormonen weer op orde krijgen. Toch zal ik het niet laten om volgende week rond de eisprong weer een nieuwe poging te doen.

Heel veel liefs, groetjes Angelique

Terug
Bovenaan