ben er weer ff

lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Helaas, helaas zie ik hier steeds weer nieuwe namen komen.
Maar ook blijven er nog veel oude bekende hangen....

Ik heb een tijdje geleden bewust afstand genomen van het forum, omdat het me te veel bezig hield!
Ik stond met het forum op en ging er mee naar bed om het zo maar ff te zeggen.
Hield alles van iedereen bij en had het ook nog eens druk met ons eigen probleem...
Werd er dus eigenlijk bijna gek van.

De afstand die ik genomen heb, heeft me heel erg goed gedaan!
Er is heel veel rust in mijn koppie gekomen en ik voel me best lekker.
tuurlijk heb ik mijn ups en downs, maar op zich gaat het niet slecht.

Vandaag voel ik me niet helemaal happy de peppie...
Morgen is mijn NOD en ik heb het idee dat ik echt vanalles voel.... Ik zit gewoon te wachten op de RD... Want ben er van overtuigd dat ze gaan komen...

Dus ik ga er maar van uit dat we ons weer op moeten laden voor de volgende ronde...
Jullie horen snel weer van me.

Weet dat ik, ondanks dat ik hier niet meer zo vaak ben, aan jullie denk, voor jullie duim en kaarsjes blijf branden.

Liefs,
mama Peet

hoi hoi mama peet

wat fijn voor je dat het je even goed gedaan heeft je moet doen dat waar jij je fijn bij voelt,

ik ga heel hard duimen dat die  duivels weg blijven want je hebt het wel eens een keer verdient.

doe het rustig aan en blij voor je duimen

sterkte
liefs annieka

Lieve mama Peet,
Veel sterkte! Ik heb dat ook dat ik vanalles voel als ik ongesteld moet worden. Ik kan mezelf dan helemaal gek maken....van misschien ben ik toch wel zwanger. Het is namelijk ooit een keer gelukt, maar dat werd een miskraam na 5,5 wk. Ik word zo moe van die onzekerheid elke keer. Ik heb het liefst dat ik zo snel mogelijk ongesteld word als het toch niet zo heeft mogen zijn. Maar helaas kan ik de klok er niet op gelijk zetten en soms duurt het wel een week langer dan normaal....Om gek van te worden. Hopelijk heb je toch een fijn weekend! liefs Poek

Hoi Mama Peet

Fijn even wat van je te horen in dat het nu weer
aardig goed met je gaat.
Ik zelf heb ook wat afstand genomen in ik merk dat
ik het wel fijn vind zo.Af en toe laat ik iets van mij
horen net als jij.Wij hebben maandag onze 1ste IUI
in eigen cyclus gehad dus nu maar duimen.
Meid ik hoop dat je gevoel je voor het zootje houd in
dat je wel zwanger mag zijn.Jullie hebben het verdient.
Ik zal voor je duimen in laat het ons even weten.

Groetjes Anita

Lieve mama Peet,

Wat fijn om te horen dat het afstand nemen je goed heeft gedaan.
Soms kunnen we inderdaad teveel ergens mee bezig zijn dat het bijna een obsessie wordt.

Ik hoop van harte dat dit stukje rust een stukje geluk met zich mee mag brengen voor je en dat je snel nog een succesverhaal mag plaatsen.

Heel veel liefs en hou ons toch een beetje op de hoogte hoe het met je gaat.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan