ben er weer...

Hoi meiden,

Voor iedereen die zwanger is wens ik jullie allemaal veel geluk en plezier toe!!

Ik ben weer terug van mijn vakantie.
Ben lekker uitgerust nu...
Na 7 maanden klussen hebben mijn vriend en ik besloten om even 'afstand' te nemen van het zwanger raken, we worden er allebei GEK van.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de sex ook niet meer lekker vind, het is dan zo op commando van je doet het om een kind te maken....
De kans dat wij op een 'natuurlijke' manier zwanger raken is toch klein omdat ik endometriose heb en mijn vriend (aanstaande eigenlijk) zwak zaad heeft, dus we zullen toch de medische molen in moeten gaan, dus daarom hebben we nu zoiets van ff niet bezig zijn met alleen maar kindjes maken...

De trouwerij komt nu ook aardig in de buurt (2 juni) dus dan hebben we andere dingen om aan te denken...

Voor iedereen succes verder en ik laat heus nog wel wat van me horen..

dikke KUS

Hoi MoMo,

Ik vind het een heel knap besluit van jullie. Ik hoop dat het rust brengt en dat jullie via de medische molen uiteindelijk toch een heel mooi kindje gaan krijgen.

Liefs Kiki

P.S. als je voor die tijd niet meer op het forum bent: alvast een supermooie trouwdag!

hoi momo, leuke vakantie gehad? IK kan me jullie besluit goed voorstellen. Sinds wij weten dat het zaad van mijn man slecht is en we de medische molen in zijn gegaan heb ik ook een soort rust. We vrijen als we zin hebben en we wachten alle onderzoeken af totdat er een besluit komt over welke behandeling, tot die tijd verwachten we niks. (als het dan toch lukt is het heeeeeeeel moooi meegenomen) We hebben ook afgesproken om te genieten van andere dingen. Zodat we meer doen dan alleen kindjes maken. Meid probeer je te concentreren op je trouwdag. Als ik het goed begrijp wil je ook even niet op het forum dus hoop ik toch dat je dit berichtje nog leest. Ik wens je een hele fijne dag en probeer ook met andere dingen bezig te zijn. MAKKELIJK GEZEGD HE? Maar ik merk wel aan mijzelf dat dat werkt.
Heel veel groetjes en liefs molly

Terug
Bovenaan