ben er weer

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
ik ben er weer. Ik was hier in juni tot september ook al maar toen was ik zwanger dus ging ik naar het mei forum. Nu heb ik een miskraam gehad en ben afgelopen donderdag 4 november gecurreteerd. Ik was 11 week zwanger. Dus jullie zullen me hier wel weer vaker zien want ook ik ga weer aan de klus klus. Ik weet niet wanneer mijn nod is. Ik weet alleen dat ik vorige keer binnen 3maand zwanger was, dat ik toen een cyclus van ong. 30 dagen had. Ik ben 21 jaar en eind juni 2004 gestopt met de pil.
Veel liefs simone21

Hoi simone21,

Hoe is het met je, helaas moeten wij ook weer opnieuw beginnen. (zoals je misschien weet). Ik hoop dat het goed met je gaat en dat we maar gauw weer zwanger mogen worden. Sterkte met je verdriet en succes natuurlijk met klussen.

Liefs Bibi

Hoi Simone,

Ik hoop dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat. Ik heb in september dit jaar ook een miskraam gehad na 7 1/2 week. Dit was helaas na al 13 keer proberen, zit nu op ronde 15. Gelukkig is alles vanzelf weggegaan en we weten in ieder geval dat ik zwanger kan worden.

En nu zit ik weer weer in 2 spannende weken. Ca. 10 dagen geleden mijn eisprong gehad, moet vrijdag ongi worden.

Gisteravond en vandaag last van roze / donkerbruine afscheiding, dus ik zit weer erg in de zenuwen, ook al weet ik dat veel vrouwen hier last van hadden.

Ik hoop voor jou en alle andere meiden die graag zwanger willen worden, dat het snel weer lukt.

Mariëlle

Hi Simone,

Wat een naar bericht zeg ik wens je veel sterkte toe.
Als je iets kwijt wilt over de mk wil je dan vertellen wat er gebeurd is of weet je er zelf ook weinig over te vertellen?

Toch maar weer succes gewenst met klussen.

groetjes Chili

Terug
Bovenaan