ben er weer

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest, maar ik heb het erg druk gehad ben namelijk 30 maart getrouwd het was een geweldige dag.
Ik had gehoopt dat ik op dat moment zwanger zou zijn, zodat ik op die dag mijn ouders een leuk kado kon geven, maar helaas ik werd twee weken voor de bruiloft toch ongesteld.
Ik had me voorgenomen er vanaf toen er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat valt alleen niet echt mee.
Als het goed is moet ik eind deze week of begin volgende week ergens ongesteld worden. Afwachten maar.
Maar ik voel me nu wel al erg gelukkig nu ik getrouwd ben.

Ik wens iedereen veel succes

Veel liefs Cindy23

Ha Cindy,

gefeliciteerd hoor! Vast een geweldig leuke dag gehad! Waanzinnig leuk zeg.
En dat je niet teveel aan die zwangerschap wil denken kan ik helemaal meeeens zijn. Maar ook ik kan het niet volhouden. Ik heb het reuze druk, maar ben ook reuze benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!
Veel succes naar je volgende NOD! Ik moet de 15 de ongi worden. Dus we kunnen wel voor elkaar duimen! hihi.
Enneh, nog reuze gefeli hoor! Waanzinnig!

Groetjes J

Hoi Cindy,

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!!! Hoe was je dag? Lekker kunnen genieten?
Wat had je aan?? Ben niet zo'n beetje nieuwsgierig!
Hopelijk kun je je ouders toch nog snel een leuk nieuwtje vertellen!
Zet 'm op!

Liefs Anne

Wat leuk gefelicteerd met je huwelijk, ik snap wat je bedoeld ik trouw 20 mei en hoop dan ook zwanger te zijn dus ik begrijp wat je voelt............ maar als het niet lukt mag dat de pret niet drukken.

Fijn om te horen dat je nu een gelukkige getrouwde vrouw bent!!!! klinkt vreemd he!!! moet er ook nog aan wennen.
Ik moet nog 5 weekjes wachten maar de tijd vliegt nu gelukkig in het begin vond ik het allemaal nog zo ver weg maar nu beginnen de kriebels wel een beetje te komen. Krijg vrijdag mijn proefkapsel en volgende week mijn proef make-up. En 6 mei mag ik mijn jurk weer passen.

Dus ondanks dat we proberen zwanger te worden, probeer ik toch zoveel mogelijk mijn gedachte naar dat huwelijk te laten gaan om er niet te veel mee bezig te zijn, maar zoals jij al zei dat is erg moeilijk.......

Veel geluk met je man, en jullie toekomstige kindje(s)?
Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan