ben er weer...

Nou ik ben gisteren thuis gebleven omdat ik te veel last had van de Clomid, ik was misselijk en hoofdpijnen die maar niet weg wilde gaan.
Daarnaast kreeg ik ook depressieve klachten, maar gelukkig gisteren was de laatste pil!

Ik hoop dat het in 1x zal lukken (zal wel niet) want ik ga de volgende behandelingen echt geen Clomid meer slikken!!!!
Ik hoop dat ik niet al te heftig op de Pregnyl zal reageren.
Ik werd door de prikpil ook altijd depri dus ik mocht het ook niet meer innemen, kan waarschijnlijk slecht tegen hormonen...

Ik baal wel erg dat ik jullie dit weekend niet heb kunnen spreken, we gaan nu ook naar een computer kijken deze week.
Ik had het zooo moeilijk!!!!! Ik heb mijn man geschreeuwd, uitgescholden en zelfs geslagen (niet erg ofzo maar uit kwaadheid), erg he, IK SCHAAM ME DOOD!!!

Ik heb dus een KLOTE (sorry) weekend gehad, was wel japans wezen eten en gisteren poffertjes gegeten maar heb geen woord gezegd tegen mijn man, ik had ook niks te vertellen, keek maar als een dood musje voor me uit...

ik schaam me echt dood!!!!

liefs,
MoMo

Hee Momo,

Goh meid da's wel erg balen zeg dat je zo heftig op chlomid reageert. Kan me voorstellen dat je dat dan liever niet meer slikt! Ook minder voor manlief...

Gezellig hoor dat je ook een eigen PC krijgt, strakkies relaxed thuis kletsen met ons!!

Hoop van harte voor je dat Pregnyl mee zal vallen en dat je niet nog 'ns aan de chlomid hoeft, omdat het lekker raak is!!

Sterkte,
Suus

Hoi MoMo, vervelend dat je zo heftig reageert op die clomid, voor je mannie ook niet echt fijn. Begreep hij het wel een beetje dat het door de hormonen kwam dat je zo heftig reageerde? Bespreek die bijwerking met je gyn, misschien weet hij er een oplossing voor? (ik zeg ook maar wat).

Maar misschien is het niet nodig en heeft de clomid goed gewerkt en is het zoals suus ook zei lekker raak....!

Succes meid,

Liefs Molly.

HOi MoMo,

Heel herkenbaar verhaal, toen ik de eerste maand clomid had was er ook niks aan, huilbuien, vreselijke stemmingswisselingen, scheldpartijen (van mijn kant dan!) en erge hoofdpijn.
Kan me zo voorstellen hoe je je voelt, echt heel akelig allemaal.
Misschien 1 troost, bij mij werden de bijwerkingen in de maanden daarna steeds minder, behalve de hoofdpijn, maar die werd gelukkig een stuk minder, kon ik met 2 paracetamolletjes wel bestrijden.

Nou meid veel sterkte en nu maar duimen dat het raak is!

Liefs,
Joan

Ik hoop ook dat de computer er snel komt want ik wil lekker 's avonds met jullie chatten, op tv is er toch geen reet!

Ja mijn man heeft het echt zwaar te verduren maar ik kan me gewoon niet inhouden, hij irriteerd mij gewoon.

Ik hoop ook echt dat het de eerste keer raak is, ik ga daar niet vanuit want ergens voel ik dat het mij niet gegunt is (nog niet hopelijk en niet nooit!).

Waarom kan kinderen maken zo frusterend zijn???

liefs,
MoMo

Hoi Momo,

Jeetje, wat vervelend dat je je zo rot voelt door de clomid! Ik moet zeggen dat ik nergens last van had (wel 1 x in tranen uitgebarsten). Ik hoop voor je dat de clomid zijn werk doet en dat een 2e kuur niet meer nodig is!!! Spannend hoor!!!

Sterkte, liefs moi xxx

He Momo,

balen zeg! hebben al mijn 5 berichtjes niet geholpen...begrijpt je man het een beetje? of heb je hem knock-out geslagen? ach...denk maar zo, misschien kan je er over een tijdje om lachen.
en ik ben het helemaal met je eens..kinderen maken is af en toe heeel frustrerend. Volgens mij zit het m erin dat je er zelf zo weinig invloed op kan uitoefenen, lijkt het althans.
snel die computer kopen...kan je op het beeldscherm meppen in plaats van tegen je man!!

groetjes Bo

He Momo,
Ontzettend balen zeg dat je zo op die hormonen reageert, ik heb echt met je te doen. Hoe is het met je man dan, begrijpt hij jou een beetje?
Hopelijk gaat t snel weer goed met je, sterkte ermee,
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan