Ben er weer

Hallo meiden, ik ben weer terug van vakantie. Ongesteld en wel. Balen dus. Ik had mijn vruchtbare periode in de vakantie en dacht mijn tentje op vruchtbare bodem te hebben opgeslagen. Niet dus! Net voor ik op vakantie ging werd ik dus ongi (1ste keer na miskraam). En om de een of andere reden dacht ik gelijk weer zwanger te zijn. Ik had ook echt elke kwaal die erbij hoort (tenminste dat dacht ik dus). Maar totaal vals alarm. Een flinke domper en gelijk besloten om er niet meer zo erg mee bezig te zijn (ik weet het: topcliché) maar dat lukt natuurlijk niet he. Zeker niet als je op het strand ligt en er allemaal dikke buiken om je heen dansen. O wat kan je dan jaloers zijn zeg. Dat lijkt me zo te gek met een dikke buik op het strand!

Maar goed, niet dus. En nu weer niet dus. Het enige verschil is dat ik me deze keer in de periode ervoor niet gek heb laten maken. Ook geen kwaaltjes gehad dus. Een wat relaxtere periode dan elk pijntje analyseren en toe te schrijven aan een mogelijke zwangerschap.

Nou ik zie dat hier veel gebeurt is. Maar ik denk wel dat het weer tijd word voor een nieuw zwangerschapsvirus. Dus meiden wie biedt zich aan om het op te lopen en weer door te geven????

Succes allemaal.

Liefs,
Anne

Terug
Bovenaan