Ben er weer

Hoi allemaal!!

Jeetje wat is dit forumtoch slecht bereikbaar!!! Maarja nu ik vrij ben kom ik ermakkelijk op.

Ik zit dus nu op dag 28 van mijn cyclus die normaal 30 dagen duurt. Maar ik had niets van mijn ei gevoeld rond dag 16 (wat ik normaal altijd heb). Maar kreeg daarna wel alle tekenen waardoor ik ging denken dat het misschien raak was. Nee hoor niets van dat alles!!!
Omdat ik niet meer tempte kon ik niet snel ff checken of mijn temp hoog was (geen vergelijkingsmateriaal van de 1e helft van de cyclus). Maar toch heb ik een aantal dagen getempt. Daarna kreeg ik opeens wel vruchtbaar slijm!! En ovulatie pijn!! Dus heb ik verder getempt en en ik heb dus mijn ei pas op dag 26 gehad (eergisteren). Mijn lichaam deed dus gewoon een beetje raar, maar wat betreft eisprong kan ik er toch blindelings op varen. Geen tekenen is dus geen ei. Nu heb ik een cyclus van 39/40 dagen!!!! Helemaal vanslag na de mk blijkbaar. Nu is mijn NOD op 14 september. 15 september heb ik een telefonische afspraak met mijn gyn dus ga ik het gelijk zeggen. Als dit de volgende cyclus zo blijft wil ik dat ze er wat aan gaat doen om mijn normale cyclus weer terug te krijgen. Ik kan dan wel 6mnd moeten wachten maar heeft geen zin als mijn cyclus overhoop ligt denk ik.... Ik hou jullie op de hoogte.

Snoopy,
Hoe is het bij jou??? Nog steeds zo spannend? 6 dagen he? Probeer toch geduld te hebben met testen het is ook nog vroeg je kunt nog niet genoeg hCG in je urine hebben en krijg je een valsnegatieve test. Maar als je je niet kan bedwingen laat het me weten! Ben ook erg benieuwd.

Molly,
Hoe is het met jou? Ik las dat je man zoveel pijn had. Wat erg. Ik hoop dat hij er gauw bovenop komt.

Lill,
Wat goed dat je het kunt volhouden!!! Gaat het nu nog steeds goed!!! Echt gaaf,als je maar genoeg wilskracht hebt!! Keep up the good work!

Simone,
Dat lucht op he, zo'n eerste afspraak. Dat gevoel had ik ook. heerlijk eindelijk werd er actie ondernomen. Ik hoop dat alle resultaten niets ernstigs opleveren. Ik lees het hier wel.

Zo ik ben weer helemaal bij hahaha. Je mist altijd een hoop na een paar dagen niet geweest te zijn.

Iedereen veel succes!!!

Veel liefs Claudy

hoi Claudy,

Het gaat redelijk met mijn man, de pijn is te verdragen, maar vooral bij bewegen is het nog erg pijnlijk. Al met al is het hem toch wel tegen gevallen, hij heeft meer pijn dan hij had verwacht. Maar als het niet voor niets is geweest is het beter te accepteren natuurlijk, alleen dat weten we pas over 3 maanden.

Vervelend dat jou cyclus in de war is, ik hoop dat je ondanks dat toch weer snel zwanger bent. Zal voor je duimen.

Liefs Molly.

Thanx Molly,

Ik hoop dat het iid geholpen heeft! Met jou ook alles goed? Kan je het allemaal nog overzien? Zal voor jou ook wel zwaar zijn. Werken en voor je man zorgen.

Liefs CLaudy

Hoi Claudy, is inderdaad niet makkelijk, en mannen kunnen zo zielig zijn he. Het is allemaal echt wel pijnlijk maar de aandacht die ze krijgen vind ie toch wel leuk hoor. Ik heb goede moed, ook al bekruipt me soms het gevoel dat ons niets is gegunt dus zal de operatie ook wel voor niets zijn...... zo mag ik niet denken he. En jij kan jij het nog een beetje aan...?

Liefs Molly.

Hoi Molly,

Ja mannen!!! hahaha in dit geval mag hij omdat hij geopereerd is, maar anders....
Ik kan me indenken hoe je jevoelt. Ook ik heb nu het gevoeldat ons niets gegund is. Eerst vorig jaar klote omdate we eenmk hadden. We dachten echt 2004 wordt ons jaar maar die hoop is inmiddels vervlogen. In juni zwanger, juli mk, augustus auto ongeluk waardoor we geen spaarcenten meer hebben. Dan mijn vader die in het zkh belandt (gelukkig gaat het nu super met hem) en mijn auto waar de uitlaat onder vandaan valt en weer klauwen vol met geld kost. Ik heb het nu helemaal gehad. 2 jaar staat ons leven al stil door onze kinderwens die niet in vervulling gaat, misschien is het tijd om een andere weg in te slaan..... Maar kinderen wil ik zeker dus ik denk dat we dat opeen laag pitje zetten vooral ik 6 mnd moet wachten van de gyn. Ik weet het niet meer, wat vindt jij??????

Sorry voor mijn zeikverhaal maar ik moest het ff kwijt.

Liefs Claudy

Maar inderdaad zo mogen we niet denken... Het gaat binnenkort vast wel eens goed met jullie en ons.

hoi claudy, je hebt geen zeikverhaal hoor meid, zo voel jij je gewoon. En je hebt ook wel pech gehad ook zeg, alles zo bij elkaar. Je zegt dat jullie leven al 2 jaar stil staat ivm jullie kinderwens. Ik denk dat je daarmee bedoelt dat je alles wat je doet in je achterhoofd hebt stel dat ik zwanger word..... of niet. Dat hebben wij ook een beetje. We moesten een andere auto, dus toen dachten wij dan maar gelijk een stationwagen das makkelijk als er (toch nog) kindjes komen. Nu zijn we aan het tobben of we een ander huis willen/kunnen kopen. We wonen groot genoeg hoor daar niet van, maar we willen eigenlijk iets meer tuin. Dan reist de vraag weer, kunnen we dat nog wel betalen als er kindjes zijn....... Ver vooruit iets plannen, tja ook dat is wel eens moeilijk stel dat ik dan zwanger ben...... Maar jij kent dat gevoel waarschijnlijk ook wel.....?

Meid we gaan ervoor enne zoals je zegt het komt helemaal goed met ons....... hopen we.....!

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan