Ben er weer

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij (tussen de was en de strijk door geschreven) ik ben er weer.
Na een heerlijke vakantie in Kusadasi Turkije.
Ik ben echt vies bruin geworden, je herkent me bijna niet meer!

Het was heerlijk, en we zijn helemaal tot rust gekomen, we hebben ook echt nergens aan gedacht. En hebben ons lekker laten verwennen ( all inclusive 5***** hotel dus je snapt t al)

Maar goed wat ik dus wilde zeggen ik ben er weer.
Welke dag van mijn cyclus het is, kan ik nu niet vertellen, ik heb geen idee.

Dus misschien ................. We wachten af.

Dag allemaal tot snel maar weer.

Cynthia

He lieve Cynt,

Fijn dat je er weer bent!! Gezellig kletsen we na mijn Rome reis weer met elkaar bij.

Heb je het al gelezen hier op het forum!!!! Lara is zwanger, geweldig voor haar en vriend he.

Liefs Mick

P.s. lieve Cynt, hoop dat jullie een babietje hebben gemaakt in Turkije, zal zeker voor je duimen dat het raak is.

En ik vindt fijn dat jullie heerlijk tot rust gekomen zijn, en dat je poepiebruin bent geworden.

Hee die Cynthia,

Fijn dat je weer terug bent!! Leuk heh de was na zo'n vakantie (bleh), dan geeft zo'n forum wel wat afleiding tussendoor.....

Ik ben blij om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en zo tot rust zijn gekomen.

Veel liefs Lill

Naar hotel Tusan Beach Resort, het is eigenlijk 4**** en een + maar geld bij mij voor 5.

Waar ga jij dan heen? Adakule, Onura, Merit Sunset, Efesia ??????

Een aanrader is echt om naar Efeze te gaan!, met een taxi of met de Dolmus het is allebei goed te doen!

Geweldig daar hoor, doe je ze de groeten van me!

Ik hoor wel van je!

Groeten,
Cynthia

Hoi Cynthia,

Wij gaan nar hotel Adakule. ze zeggen dat het een erg mooi hotel is nou ik hoop het ben wel toe aan een fijne vakantie.
Wat is precies Efeze, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord?

Ik zal ze zeker de groeten doen.

Succes verder.

Groetjes Deb78

Adakule is zeker gaaf, hoe de rest is is mij niet bekend natuurlijk, maar ben er elke dag met de dolmus langs gekomen en het is geweldig om te zien midden in die kloof.
Efeze is een oude stad met opgravingen die heel goed bewaard zijn gebleven, en het huis van Maria is daar ook in de buurt. Echt een aanrader, enne koop een boek van Efeze ( op boulevard voor € 3 ) en ga zelf slenteren veel leuker dan in een horde achter een gids aan te huppelen, Hele fijne tijd gewenst daar !!!

Terug
Bovenaan